יום שישי, 15 במאי 2015

הקולפן המשונן מעצב לכם את השולחן

"אמא,תעשי לי את הסלט של הכרוב והגזר שיהיו חתוכים ברצועות דקות"!!!

כשאיתי ,ילד הסנדוויץ שלי מבקש ממני סלט,אני לא יכולה לסרב,איתי כמו הרבה ילדים ממעט לאכול ירקות,

לכן כשהוא מבקש אני מיד מכינה,אבל סלט קולסלאו חתוך ברצועות דקות,זה בשבילי משימה לא פשוטה,

אז אני משריינת מבעוד מועד שקית של סלט כרוב וגזר חתוכים בדיוק כמו שהוא אוהב .

השבוע קיבלתי הביתה קולפן שעל פניו הוא נראה דיי דומה לזה שכבר יש לי,שהרי אני לא יכולה בלעדיו!!!!


אבל הקולפן הזה הוא קולפן משונן,קילוף הירקות בעזרתו הופך לחוויה ,הקילוף קל ונוח הירקות הופכים להיות בשנייה מעוצבים ,



גם גבינות קשות "לא עומדות בפניו" ,
המשונן הזה בקלות משדרג כל שולחן ,אז אם חשקה נפשכם בעיצוב של פלטת גבינות וירקות ,כאלה שכולם יהיו בהלם ,תדאגו שהוא יהיה אצלכם.



מחיר הקולפן-44-47 ש"ח 
ניתן להשיגו ברשת הום סנטר ובחנויות כלי בית מובחרות
או לרכוש אותו באתר החברה 

מתכון לסלט_

1 ראש כרוב בינוני
3 גזרים
4 כפות מיונז 
4 כפות לימון
1 כף סוכר 
מעט מלח

לאחר שחותכים את הגזר והכרוב מערבבים את כל המצרכים 

לשדרוג הסלט ניתן להוסיף שקדים קלויים.
בתיאבון!!