יום שבת, 9 במאי 2015

יריב והדר מלווים אותנו בדרך לכושר.

אוף כמה פעמים אמרתי "ממחר אני מתחילה הליכות/ספורט"-וזה לא קרה.

כמה פעמים נרשמתי למכונים-והפעם היחידה שראיתי את המכון היה ביום הרישום.

עוד עובדה,ספורט משחרר אנדרופינים אשר ידועים כמפיגים מתח,פחד וחרדה ומשרים שמחה והרגשה טובה.

מה לעשות,אני בן אדם ללא משמעת עצמית בכל הקשור לספורט,למרות שאני בחורה ספורטיבית,אבל יוצא שהספורט היחיד שאני עושה זה לרדוף אחרי הילדים שלי שיעשו שיעורים וילמדו למבחנים.

האמת שאני כמו הרבה אנשים חייבת דרבון,אני חייבת פוש,טריגר,אני חייבת שמישהו יבוא ויגיד קדימה!!! עכשיו!!!

שימו לב,השבוע הוזמנתי לקחת חלק בשיעור ספורטיבי בסטודיו של יריב והדר ,סטודיו בלב גבעתיים,(קל"ב)

האמת הגעתי חדורת מוטיבציה,אבל אם המון ספקות במה יהיה שונה "המכון/הסטודיו" הזה לשאר המכונים בהם ביקרתי(ותאמינו או לא ביקרתי בהמון,גם בווינגייט).

הגעתי וראיתי סטודיו בלי הרבה מכשירים מפחידים ,סטודיו עם המון אביזרים מאוד ידידותיים שקיימים כמעט בכל בית של כאלה שביקשו לאמץ את הספורט.

יריב והדר מנהלי ובעלי המכון ,כיאה למדריכי כושר,חסונים אנרגטיים ומקצועניים,שניהם בוגרי ווינגייט שניהם היו מאמנים אישיים ועוד..

מסתבר שהם פיתחו שיטה לגרום למתאמן להתמיד ולהגיע לכל שיעור עם רצון ובכייף.

הם מציעים ,אימון אישי בקבוצה-לא מבינים איך זה אישי אם זה בקבוצה???? גם אני לא הבנתי עד שניסיתי!!!

אז ככה ,היינו קבוצה של כ-10 בנות ,עבדנו בתחנות כשבכל תחנה הוסבר לנו מה לעשות במשך כמה דקות וכשהשעון מצלצל מתחלפים בעמדות.
בעמדות עבדנו על תרגילי בטן,כוח ופעילות אירובית.


יריב והדר ,דואגים ליחס אישי עם כל משתתף ,כך שאם את/ה לא מגיעים לאימון הם מיד מתקשרים ,מבררים ,מה שלא קורה במכונים אחרים ,שברגע ששילמת זהו לא מתקשרים ולא אכפת אם הגעת או לא.

בעולם הכושר קיימים מספר כללים אשר מהווים יסודות ברזל :


התמדה,תדירות,מודעות ,נוכחות

 אצל יריב והדר ניתן למצוא פעילויות נוספות :
תכניות משולבת הורים וילדים: מגוון התכניות כולל גם מסגרת אימונים משולבת להורים וילדים, דבר המעניק להם זמן איכות ותקשורת נהדרת יחדיו תוך שמירה על כושר ולמידת ההתמדה ביחד. תכנית אימונים זו מחזקת את הקשר בין ההורה לילד, כאשר כל אחד מהם מתאמן על פי תכנית אישית.

תכניות אימונים מותאמות לילדים ונוער:  ילדים הסובלים מעודף משקל, שינוי הורמונאלי יחד עם הרגלי אכילה קצת מרדניים חשוב לשלב תכנית בריאה המתאימה לסדר היום שלהם ולשינוי בגופם.  בעת התאמת תכנית אימונים בריאה ותקינה לנוער, ישנה שמירה על תפקוד בריא ושמירה על משקל נכון ופרופורציונאלי למתאמן.

סדנאות תזונה ע"י דיאטנית: תכנית האימונים כוללת בתוכה גם סדנאות תזונה שמועברות על ידי דיאטנית ומאפשרות ליווי והשלמה של תזונה ואורח החיים למטרות של המתאמן. 

אחת לחודשיים- ציון דרך: כל חודשיים מוציאים המאמנים דו"ח התקדמות אישית לכל מתאמן וזה בנוסף לתוצאה הנראית לעין או תחושת הסיפוק של המתאמנים. חשוב לראות את ההתקדמות בדוחו"ת מסודרים- אפשרי תמיד למסגר, להיזכר ביכולות האישיות ולחזור לתלם. 


כל הכלים הללו, בשילוב במסגרת תכנית אימון אישי בקבוצה, מאפשרים הגעה לתוצאות משמעותיות, התמדה אמיתית בתכנית כושר ואימון גופני, והתאמה נכונה של התרגילים למצב המתאמן.


יריב והדר אימון אישי בקבוצה בע"מ. כתובת: רחוב תפוצות ישראל 5 , גבעתיים.  טלפון לתיאום ובירור: 03-5735794 ובאתר: 
יריב והדר הם חברה עם רצון וחזון ומטרה ברורה,להיות שם בשבילנו קשובים ונכונים להדריך אותנו ,כדי שנגיע למטרה בצורה הטובה והבטוחה ביותר,וכדי שלא נתייאש !!!

שעה של כושר היא ללא ספק שעה של אושר!!!

עשו להם לייק לדף הפייסבוק-יריב והדר