יום שבת, 20 בפברואר 2016

קרם לחות לעור התינוק של וולדה

כשהילדים שלי היו קטנים ורכים הייתי נהנית "להסניף" את הריח המדהים,לתינוקות יש ריח מיוחד,

לאחר כל אמבט היה לי טקס מאוד קבוע,של מריחת קרמים מיוחדים,

אני גם זוכרת שלא הייתי מסכימה שינשקו אותם בפנים,"רק על הראש" הייתי חוזרת ואומרת,

העור שלהם רך ועדין ולכן הוא חשוף יותר לזיהומים .

תינוק הוא כ"כ קטן אבל מכיל ו"דורש" כ"כ הרבה ,כ"כ הרבה הכנות לפני שהוא מגיח לעולם וכ"כ הרבה

בשבילו ולמענו אנו עושים מהרגע שנולד.

אנחנו ההורים רוצים בשביל הילדים שלנו את הטוב ביותר ולא מוכנים להתפשר על פחות ממושלם.

מסתבר שיש חברות שחושבות בדיוק כמונו ההורים,כמו חברת Weleda ,שמשתמשים רק במרכיבים צמחיים המופקים מזרעים ופירות,שמזינים את עור התינוק,מוצרי וולדה נקיים מחומרים סינטטיים כמו לדוגמא:חומרי ריח וצבע שאינם ממקור צימחי,חומרים משמרים וכו'.

הודות לשמנים הצמחיים הקרם נספג היטב בעור התינוק,ואינו מותיר עור שמנוני או דביק,העור נשאר רך ,נקע רענן והכי חשוב ממשיך "לנשום" גם לאחר מריחת הקרם.

עור הפנים הינו הראשון להיחשף ולהיפגע מ"נזקי" האויר והלחות,אצל תינוקות על אחת כמה וכמה,
עורם העדין חשוף ופגיע יותר מעורנו המבוגר,לכן חשוב למרוח להם קרם לחות לפנים באמצעות קרם הלחות העור שלהם מוגן מכל שינויי מזג האויר,שמובילים ליובש אדמומיות וגירויים.

קרם הלחות קלנדולה לפנים,מכיל שמן שקדים טהור שמזין ושומר על רכות העור,בנוסף הוא מכיל שעוות דבורים שמונעת את התייבשות העור,העור נראה תמיד חיוני בכל מזג אויר,הוא מגיע בשפורפרת טיובה שעומדת על ראשה ,ועשוייה מאלומיניום,מה שמקל על שימוש וניצול כל הקרם,
ריח הקרם נעים ועדין ומתמזג באופן מושלם עם ריח התינוק.

מספיק שכבה עדינה ודקה כדי לשמור על עור התינוק.

את המוצר ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ,בחנויות טבע,שילב,דיאדה ובבתי מרקחת.

מחירו לצרכן 45.90 ש"ח ל-50 מ"ל.