יום שבת, 20 בפברואר 2016

צבע לשיער של גרנייה-הכי טבעי לשיער שלי

זה לא משנה אם את ברונטית,בלונדינית או אדמונית,תמיד תירצי להיראות במיטבך,

שיער שופע זה יפה לכל הדיעות,אנחנו הנשים דואגות לטפח את המראה שלנו וחלק משגרת הטיפוח כולל

צביעת שיער,יש כאלה שצובעות בגלל שיער לבן אותו הן רוצות להעלים ויש שאוהבות לשנות ולשחק בצבע שיערן-ממש כמוני,

אבל צבעי שיער לרוב מזיקים לשיער ,הם פוגעים בסיב השערה,גורמים לה להתייבש ולהישבר,השיער

הופך להיות יבש ונטול ברק.

מתוך כלל הנשים שצובעות את שיערן כ-38% צובעות לבד בבית,גם אני מאז שגיליתי את צבעי השיער הביתיים,מוותרת על צבע במספרה וחוסכת המון כסף.




מדפי צבעי השיער רק הולכים וגדלים,המגוון רחב וגם הגוונים,אבל לא כל הצבעים נכונים וטובים לשיער,כאחת שעברה המון צבעים וגוונים בשיער,
אני יודעת שבכל פעם שאני צובעת אני מעבירה את השיער שלי סוג של התעללות,שממשיך בפנים והחלקות.

את צבעי השיער של גרנייה אני מכירה ואפילו ניסיתי ומאז שגיליתי אותם אני יודעת שהם הבחירה הנבונה שלי,גם השיער שלי מודה .

אבל גרנייה אוהבת לחדש ומשיקים את סדרת צבעי השיער הביתיים

 COLOR NATURALS  (קולור נטורלס)

הסדרה מבוססת על שמן זית,שמן אבוקדו וחמאת שיאה,
כל אחד מהמרכיבים הללו יחד ולחוד ידועים בסגולות המרפא שלהם ,הם מזינים את סיב השערה ,השיער נשאר חיוני מלא ברק ולא מתייבש,
הצבע לא מטפטףופשוט מאוד לשימוש,גם למי שזו הפעם הראשונה בשבילה. 

כבר אין צורך בניסוי וטעייה של כמה חמצן לכמה צבע,הערכה מכילה שפורפרת צבע,חמצן,מסכה,כפפות חד פעמיות(האמת,זה ניתן למצוא בכל ערכת צבע ביתית),אבל מה שמייחד את ערכות הצבע זה לא תכולתן כי אם המרכיבים של הצבע,
המרכיבים הינם טבעיים והם כן מכסים (בניגוד לאחרים) צבע שיער לבן עד 100% .

 הגוון שמתקבל לאחר הצבע הינו עמוק והשיער רך כמשי.צבע השיער מחזיק מעמד גם לאחר כמה חפיפות
 
בסדרה 28 גוונים שונים,כך שכל אישה יכולה למצוא את הגוון שמתאים לה,בין הגוונים ניתן למצוא: בלונד,אדום,שחור,נחושת ועוד....




מחיר לצרכן -30.20 ש"ח ובמהלך חודש פברואר 17.90 ש"ח .

 מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא לא אחרת מהשחקנית/זמרת העולה מגי אזרזר.

מחיר מומלץ לצרכן: 30.20 ₪

  

 

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות
 






GARNIER