יום ראשון, 7 בפברואר 2016

חדשות טעימות מעינת תעשיות מזון.


החורף הקר,אין לנו רצון לצאת מתחת לשמיכה,אבל מה לעשות שיש שיגרה,

בית ספר,עבודה וכו'...

כאמא לא תמיד יש לי חשק לעמוד ולהכין סנדוויצים וגם אם אני מכינה,לא תמיד הם מושקעים,

וארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום,היא נותנת אנרגיה להמשך היום,

וחשוב לי מאוד שהילדים שלי יימנעו מנשנושים וירגילו עצמם להרגלי אכילה בריאה ,

יחד עם זאת חשובה לי ההנאה שלהם מהכריך,שאמור להחזיק אותם "עירנים" במהלך יום הלימודים,

אז תרשו לי להמליץ לכם על משהו חדש שיחסוך מאיתנו ההורים את התלבטות הבוקר של מה לשים בסנדוויץ,

חדשות טעימות מעינת תעשיות מזון,בייגל טוסט קלאסי,מעולה לימים הקרים,בייגל טעים עם גבינה צהובה,

מכיל מטבוחה וזיתים ,רק להוציא מהשקית לחיצה קטנה בטוסטר ויש לכם בייגל טעים טעים.

הבייגל טעים ולאחר שנותנים לו לחיצה קטנה בטוסטר הוא פריך ומשביע מאוד.

מחיר מומלץ לצרכן-18-20 ש"ח

בנוסף תוכלו למצוא סדרת כריכים מ-100% קמח מלא ,בסדרה ,כריך חביתה וכריך סלמי.

ילדים אוהבים מאוד חביתה וגם נקניק,הכריכים עשירים,הם מכילים ממרחים וירקות,הלחמניה טעימה ורכה.




מחיר מומלץ-כ-20 ש"ח .

בתיאבון.

המוצר כשר פרווה,וניתן להשיג ברשתות חנויות הנוחות .