יום שבת, 27 בפברואר 2016

יש לי סוד מנצח לניקוי האסלות

סוד לניקוי אסלות

אסלות זה מקום שמכיל המון חיידקים ויש לנטרל ולנקות באופן ייסודי,אבל רצוי גם שיריח טוב ואם אפשר אז שגם ינקה את האבנית שהרי המים בישראל מכילים חומרים קשים.
סבון האסלה של סוד 4 כדוריות הנקיון 
מציעה 4 פעולות ניקיון בכל הדחה:

1) קצף ניקוי-שמתפזר בכל עת שהמים באים במגע.
2)הסרת אבנית-בכדורים חומר המסיר אבנית מהאסלה.
3) ניחוח מרענן-קיים ב-4 ניחוחת אקונומיקה,אורנים,לימון,אוקיינוס.
4)הגנה מפני לכלוך-החומרים שמשתחררים בכל הדחה יוצרים שכבת הגנה.

בבית עם ילדים חשוב מאוד ההייגנה חשובה ונדרשת פי כמה,
ואין טוב יותר מניקיון בכל הדחה והדחה ,
כאמא שעובדת במשרה מלאה,סביב השעון,קצת קשה לי
למצוא עצמי מנקה יום יום ודווקא בגלל הסיבה הזו,
אני מצאתי שחשוב לי שיהיה מי שיעשה את זה במקומי,ולא בעלות
מוגזמת,
4 הכדוריות של הנקל סוד ,מביאות איתם חוץ מרעננות וריח טוב,
עיצוב חדשני וייחודי ,בקלות זה נתלה על האסלה ומתחיל בפעולה
כבר מההדחה הראשונה ,
הן נגישות,במחיר שווה .


אני מגדירה עצמי כחולת ניקיון,פעמיים בשבוע ניקיון יסודי,
אבל מסתבר שיש יותר ממני
רוצים לדעת איזה אתם:
"אובססיבית על"-פעם עד פעמיים ביום
חולת נקיון-פעמיים בשבוע
סביר-פעם בשבוע
זורמים-פעם בשבועיים

איזה אתם???