יום שבת, 27 בפברואר 2016

אנד גו'י-אל תתרמו תקנו-ותהיו שותפים לדרך

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לתת מעצמי ,אני אוהבת לפרגן,בעיקר למי שמגיע ,
 
כילדה חינכו אותי שיש לתת לכל "פושט יד" נדבה,עם השנים לא ממש הסכמתי עם זה,
 
חלק מפושטי היד לוקחים את הכסף שהם "הרוויחו" בדרך קלה ,למטרות שמחזירות אותם בדיוק לקו ההתחלה ואפילו מתחת.
 
היום שאני בעצמי אמא לילדים אני מלמדת את הילדים שלי שנתינה זה חשוב אבל תלוי למי,אמנם במדינה שלנו מסתכלים ברוב המקרים על הרווח
מה יוצא לנו מזה ופחות על הרווחה,אבל יש מקום ששם שמים
דגש יותר על הרווחה של אנשים שכל רצונם הוא לעבוד ולהיות חלק מהכלל
בלי לקבל תרומה ולהיות נזקק לחסדים ו/או רחמים.

כשנותנים יש הרגשה של סיפוק ,בעיקר שזה הולך למקום,
כמו סטודיו אנד גו'י,מקום שמעסיק אנשים עם מוגבלויות,
מקום שמלמד לא להיות נתמך ע"י אף אחד,אלא ליצור ולמכור את היצירות,
שאותם יקנו אנשים.
מי שעומד בראש הסטודיו והוא גם ממקימיו,נדב עטיה,
שהוא עצמו גדל לאב הלום קרב,כך שהנושא מאוד מובן וקרוב לליבו.
בסטודיו ניתן למצוא מתנות לחגים,ימי הולדת,אירועים ושמחות,
מתנות עם מסר,מתנות שנארזו ע"י אנשים מיוחדים,
אותם אנשים שמנסים להיות חלק מהחברה,החברה שהיא אנחנו,
חברה שלא תמיד יודעת לקבל את האחר,באמצעות הסטודיו,
הם מרגישים שייכים,בסטודיו מלמדים אותם איך להשתלב בחברה,
ויותר מזה איך להיות שווים בחברה.
בשונה מחברות אחרות שקיימות בשוק למתנות בסטודיו,
תוכלו לשלב מסרים מקסימים עם המון רגש,
כך שגם שהמתנה תסתיים/תיבול אתם / אנחנו נשאר עם המסר והאריזות המקסימות.

אתם בטח שואלים מה החלק שלכם כאן?
אז תדעו שהחלק שלכם הוא העיקרי,אתם,אנחנו,
נעזור להם ,אמנם זה לא יהיה באופן ישיר,
אבל זה יהיה דרך רכישת המתנות ,בדרך הזו,
כולנו הופכים לשותפים לשיקום שלהם,
שותפים לדרך שלהם,
הם לא מבקשים תרומות הם מבקשים שתקנו מהם.
באתר שלהם תוכלו למצוא:
זרי פרחים לכל מטרה לחג,לשמחה,ליום הולדת ועוד..




גם זרים מתוקים:




הכל ניארז ונעשה מאהבה

ובאהבה .

 

סטודיו אנד ג'וי, טלפון 03-9011735

http://www.andjoy.co.il

info@andjoy.co.il

 המלאכה 4, ביתן 40 ,פארק אפק – ראש העין

(כניסה מרח' העמל 5)