יום רביעי, 10 בפברואר 2016

האגיס עוזר לנו לעבור את החורף יבשים.

בחורף אני ממש סובלת בעיקר מהקור,אני רוצה להתחמם בכל רגע ורגע,זה אחד הסיבות למה אני שונאת את החורף.

סיבה נוספת זה הדאגה לילדים,כשהפכתי לאמא נולדה אצלי תכונה חדשה ,דאגה למישהו אחר,מישהו שזקוק לי,שסומך עלי,שמביט בי בהערצה,ואפילו בלי מילים יש ביננו חיבור עמוק,חיבור של נשמה,הבייבי שלי,דאגה שהולכת ומתעצמת עם הגיל.
לילות נטולי שינה והרבה התלבטויות ,חוסר וודאות בהמון נושאים,
אפילו בענין שנראה פשוט ופעוט,הטיטול???

אני זוכרת את הימים הקרים,המקלחות,חימום חדר האמבט,הייתי מלבישה אותם מול תנור חימום,לצאת מהבית בימים גשומים וקרים לא היו באים בחשבון,אבל לפעמים משהו היה משבש לי הכל,בלילה שהם היו ישנים אחרי בקבוק דייסה חמה,הם היו מתעוררים עם טיטול רטוב ,מילא הטיטול ,אבל זה מיד היה עובר לבגדים ואז כל המאמץ שלי היה כאילו לשווא,בעיקר שהגוזלים שלי גדלו ומבנה הגוף גדל אף הוא וגם כמות השתייה.
כשהייתי מחפשת משהו בשבילם הייתי רוצה את האיכותי והטוב ביותר.(עד היום) אומרים שמוחות גדולים חושבים זהה,כך שגם בהאגיס ,שקשובים ושותפים לגידולם של המוני ילדים שמחים חושבים תינוקות.


בהאגיס מבינים וחושבים קודם כל וראשית כל,תינוקות ותוך כדי חושבים עלינו ההורים,פיתחו טיטול עם טכנולוגיה חדשנית,המאפשרת קליטה מהירה
של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק,דבר שמאפשר תחושה נעימה של יובש גם לתינוקות גדולים-Quick Dry החיתול דק יותר ומותאם לגוף התינוק,כך שהתינוק מרגיש נוח למרות כל השכבות.

האמת ,אני שמחה שנולדתי למציאות שבה הכל פשוט יותר וקל ואני צריכה רק להושיט יד ולבחור,למרות שלפעמים ההחלטות לא פשוטות,עדיין, מודה.