יום שבת, 9 באפריל 2016

קיווי עסיסי וצבעוני מתמיד-קיץ +קופון הנחה2016

כאחת שאוהבת אופנה ונושמת את גלי הטרנדים,אבל עושה ובוחרת את הכי טוב ונוח בשבילי,
 
עושה זאת לא רק בשבילי,אלא גם בשביל 3 ילדיי,
 
כשאני מחפשת לילדים שלי את הבגד המושלם,חשובה לי מאוד איכות ,יופי נוחות גם מבחינת הבדים וגם מבחינת ההוצאה.
 
כי עם כל הכבוד לייפי הבגד והאיכות ,הרי שבסופו של דבר מה שקובע זה "הכיס".
 
חג הפסח ממש מעבר לפינה ,זמן נהדר למפגשים משפחתיים,משפחה קרובה ומורחבת,דווקא אז זה זמן נהדר
 
להלביש את הילדים בבגדים חגיגיים ונוחים,
אני מאוד אוהבת את האביב,האופנה לובשת צבעי גלידה ופסטל. 
 
כאמא ל-3 גוזלים אני מכירה היטב את רשת האופנה קיווי,למעשה אני מכירה אותה כבר מספר שנים,
 
עם השנים למדתי להעריך את האיכות הנפלאה שלה,הרשת נותנת מענה גם לבנים ולבנות,







הבגדים ברשת יפים,נוחים מבדים נושמים ונעימים,
הילדים ימשיכו להתעסק בשלהם,בלי להתעסק בצמוד לי ,לא נוח לי ועוד...
ברשת תוכלו למצוא בגדים ליום יום ,לחג ואפילו בגדי ים מקסימים.

ההדפסים שתראו השנה ברשת ,הדפסי חיות וג'ונגל ,אלמנטים מעולם המים.

מה שאני אוהבת בעיקר ברשת ,זה שאין צורך לחכות לסוף עונה כדי להנות ממבצע שווה,מבצעי אפריל-מגוון פריטי בייסיק-ב-19.90 ש"ח בקניית 2 פריטים ומעלה.

טווח המחירים-החל מ-29.90 ש"ח .

טווח מידות-0-15

למעשה נראה כי הרשת הינה בין היחידות שמבינות את הקושי היומי יומי של משפחות מרובות ילדים ובכלל משפחות עם ילדים,סבתות שרוצות לפנק את הנכדים ,לרכוש להם בגדים יפים במחירים שווים לכל כיס.





 בגדי ילדים