יום שבת, 2 באפריל 2016

לקנות הכל בזול-אאוטלט אור יהודה

יום שישי אצלי זהו יום השופינג,כל השבוע אני במירוץ ילדים,עבודה וכו',

את מרבית השופינג שלי הייתי עורכת בקניון ליד הבית עד שגיליתי קניון שחוסך לי המון,
 
בעיקר כסף,כי למה לחזור משופינג רק עם חולצה או מכנס אחד ,כשאפשר לחזור עם יותר,הרבה יותר
 
במחיר של פריט 1 בקניון אחר,מה גם שהקניון ממש קרוב אלי ,במרחק של 5 ד' נסיעה,
 
אני מדברת על קניון האאוטלט באור יהודה הסמוכה,
 
את הבוקר שלי אני פותחת בארומה עם כוס קפה ומאפה ומשם ממשיכה לשוטט ,חייבת להספיק הכל,
 
בקניון מותגים נפלאים כמו גולברי,סולוג,קדס קידס,טופ טן,פוקס ועוד...
בקניון ניתן למצוא מלבד אופנה, שפע חנויות מתחומים שונים, קוסמטיקה,אביזרי סלולר,
אביזרים,תיקים ועוד...
 
ביום שלישי האחרון התווספה חנות אופנה חדשה ,הוניגמן ,רשת אופנה מובילה .
 
בחנות תוכלו למצוא בגדי נשים ,גברים וילדים.
 
החנות ממוקמת בקומה 1-  
 
לקניון שווה וכייף להגיע גם עם הילדים ,
למשחקיית אטלנטיס שהרחיבה ושדרגה את פעילותה
במקום גימבורי,מתקני טיפוס בריכות כדורים ועוד...
מחיר כניסה לילד 20 ש"ח או לחילופין ניתן לרכוש כרטיסיה של 10 ניקובים ב-170 ש"ח.