יום שבת, 30 באפריל 2016

סרום שבא מאהבה--התאהבתי Ahava

כולנו אוהבים לאהוב וכשמקבלים אהבה, טבעי שגם נעניק,ככה זה בטבע.

עור פנים חלק ,בריא וקורן הוא משאת נפשם של נשים וגברים,אבל גנים טובים לא ממש מספיקים ולא כולנו התברכנו בהם ומגיל מסויים יש צורך להזין ולטפל בעור,העור שלנו גם הוא איבר,איבר חי ונושם ,איבר שראשון להיפגע ,שמשתנה עפ"י עונות השנה , לחצים,תנאי סביבה,קצב חיים המטורף בו אנו חיים אשר חושף אותנו לפעמים בעל כורחנו ולפעמים אנו עושים זאת במו עצמנו,לתזונה לקוייה ,זיהומים,דאגות,קרינה,הזדקנות ועוד...
כל המכלול הזה משפיע באופן ישיר ועקיף על מראה העור שלנו,זה לא סוד שרמת האוזון הולכת ומידללת ואנו נישארים חשופים,אמנם מעט קרני שמש טובות עושות טוב לעור אבל בחשיפה מוגזמת ובלי תכשירים מיוחדים
אנו גורמים נזק לעור,נזק שעם השנים רק יעצים ויעמיק.

העידן שבו אנו חיים ,מאפשר לנו "לתקן" כמעט הכל,ע"י ניתוחים,בוטוקוס וכו'....(שגם את התוצאות שלהם יש לשמר ולטפח)

אבל רגע לפני הניתוחים הנה דרך נפלאה שמאפשרת לנו "לטשטש" ולהחליק ולו במעט את הנזקים בעור הפנים.
משהו חדש מגיע ודווקא מהמקום הכי נמוך,הכי נמוך בעולם מים המלח,
AHAVA חברה שהיא גאווה לאומית,פיתחה סרום טבעי תוך שימוש באוצר הטבע הנדיר והיחיד שקיים בארצנו,ים המלח,מלבד היותו מופק מים המלח הסרום שונה משאר הסרומים הקיימים בשוק בכך שהוא מרוכז פי 6,הסרום נקרא Crystal Osmoter -סרום שמן לפנים מביא איתו שיא של חדשנות,עם הרכב מרוכז במיוחד של מינרלים מים המלח בשילוב שמן חוחובה טהור,הסרום מבטיח תוצאות ניראות לעין לאחר 28 יום של שימוש בהתמדה.

סרום ,בשוק קיים מבחר גדול מאוד של סרומים ולמטרות שונות כמו,סרום למיצוק,הזנה,הבהרה,לשיקום ואנטי אייגי'נג,לכל אחד מהם תוצאות ניכרות,אבל ,מעולם לא ראיתי סרום שמרכז בתוכו את הכל ,גם מיצוק,גם שיקום וגם וגם....

קיבלתי את הסרום למבחן ,אריזתו מזכירה את יפי הטבע כמו שהשמש פוגשת בים בשקיעה ומפיצה אור מקסים,אם לשפוט עפ"י האריזה זה נראה מבטיח,יוקרתי.

בקבוק הסרום הינו בקבוק זכוכית צר(אני קצת פחות אוהבת זכוכית ,אבל זה מקנה מראה יוקרתי יותר),השקיפות של הבקבוק מציגה את כמות הסרום שנותרה בכל רגע נתון,לסרום טפטפת -שלדעתי דבר נפלא,זה מונע נגיעה
ישירה בסרום הנותר ,מה שמונע התרבות מיקרובים וחיידקים.


אופן השימוש-לעסות בעדינות 3-4 טיפות מהסרום על עור פנים נקי בוקר וערבכמובן שיש להמשיך בשגרת הטיפוח, למרוח קרם לחות ובבוקר מומלץ ורצוי עם מקדם הגנה (בכל זאת מדובר בשמן).
הסרום אמנם סרום שמן,אבל הוא אינו שמנוני בכלל,למעשה טיפה אחת ממנו מספיקה לצד אחד של הפנים ,הסרום נמרח וניספג בקלות רבה בעור ומותיר עור רענן ולא שמנוני.

בניגוד לשמן ,לסרום אין ריח חזק ,ההיפך,ריחו עדין מאוד עד כלא מורגש.
בניגוד לסרומים אחרים ,כשהוא בא במגע עם העור ,אין את הקרירות שמשאירים קרמים וסרומים שהם קרמים,סרום השמן מקבל את טמפרטורת הגוף .
במהלך השבוע הראשון שבו התניסתי בסרום,לא ראיתי שינויים משמעותיים,
אבל לאחר כחודש שמתי לב כי העור קיבל ברק הוא זוהר יותר,לענין עומק הקמטים והקמטוטים ,לצערי או שאולי לשמחתי אין לי בשורה ועל זה אני מודה לאמא שלי .

כמובן שבנוסף לכל המרכיבים הנפלאים שקיימים בסרום,ההצלחה תלוייה רק בנו,בהתמדה,יש למרוח יום יום בוקר וערב,וכמובן לשתות הרבה מים,דבר שתורם משמעותית להצלחת התהליך ועוד דבר תזכרו שטיפוח העור תלוי ומושפע הרבה מהתזונה שלנו שאחראי על טיפוח פנימי של העור.
המוצר אינו נבדק על בע"ח ,אינו מכיל פארבנים ומותאם גם לבעלי עור רגיש.

 לעור שלנו הרבה אוייבים בואי נעזור לו ונגן עליו!!!
 
 לקבל דוגמית התנסות מתנה : http://crystalosmoter.ahava.co.il/

סרטון הסברה-כאן