יום שישי, 1 באפריל 2016

פסטרמה בטעמים מטירת צבי

כל בוקר אני מוצאת את עצמי בדילמה ,מה לשים לילדים שלי בסנדוויץ?דילמה שמעכבת אותי לכמה ד',

משהו טעים,מזין ובריא,אבל חשוב מזה,שדבר לא יהיה על חשבון דבר אחר.

כמו כל אמא ,אני מחפשת לגוון להם בכל יום את ארוחת עשר,בד בבד עם הרצון להקל על עצמי ולהפחית ממני את לחץ הבוקר.

בטירת צבי חושבים מגוון ומביאים למדפים פסטרמה בטעמים,ממרכיבים טבעיים,דלת שומן-רק 2% שומן בלבד,ללא חומרים משמרים,ללא תוספת פוספטים,ללא צבעי מאכל ללא גלוטן ופחות נתרן(הפסטרמה המושלמת בשבילי!!!)

אמנם היא ללא כל הדברים הפחות טובים שבדר"כ מעשירים את הטעם ,אבל היא טעימה מאודדדדדד.

לפסטרמה 3 טעמים:

ברביקיו,דבש וסילאן,פפריקה.

לפסטרמה טעם עשיר ופרוסה בדיוק במידה ,לא דקה ולא עבה.

הקטנים שלי אהבו לאכול אותה ישירות מהקופסא כדי להרגיש את הטעם הנפלא!!




הסנדוויץ משתדרג פלאים ,כשמוסיפים קצת חסה ירוקה ועגבניה אדומה.

מומלץ לנסות בבית-בתאבון!!!!