יום שבת, 23 באפריל 2016

קמדן אנד שוז ביריד מטורף

לריקי גל חולשה לרקדנים ,אבל לי חולשה לנעליים,כמה שיותר הרי זה משובח,

עקב ,פלטפורמה,שטוחות ,כסופות,שחורות וכו'..... לנו הנשים אין מספיק מהם לעולם,ולעולם לא נסרב לזוג חדש

ואם הוא במבצע אז אדרבה,

את רשת קמדן אנד שוז אני מכירה ולא מהיום,רשת שמדברת סטייל ופאשן,הפריטים נבחרים בקפידה ברוח הטרנד

המוביל בעולם האופנה ומה שחשוב ועולה על הכל זה המחירים האטרקטיבים שניתן למצוא,בייחוד עכשיו ,
 
בתזמון מושלם של חג הפסח ,נפתח יריד נעליים של הרשת ,יריד שבו ניתן למצוא נעליים במחירים מוזלים,









למעשה המחיר המירבי ביריד לא עולה על 159 ש"ח ,היריד מתקיים ממש בימים אלה ועד סוף חול המועד.
משעה 10.00-21.00
ימי שישי 9.00-16.00
 
איפה? בקניון ארנה בקומה העליונה מול 4 שף ,בשדרה הצדדית, טווח המידות שקיים ביריד ממידה 35-42
 
אפילו אני  
אבל הבעיה שלי ,שיש לי רגל קטנה,אני במידה 35 וקצת קשה לי למצוא נעליים במידה,



היריד נמצא בחלל גדול כך שיש המון מקום ,החלוקה ברורה מאוד ,לכל מידה יש את המיקום שלה,כך שללכת לאיבוד לא תצליחו אבל קשה יהיה לכם
בגלל מלאי הנעליים,הצבעוניות והמרווח.


מהרו זה רק עד סוף השבוע.