יום שני, 24 באוגוסט 2015

זאוס מעצבים ומחטבים אותך רק ב-20 ד' של ספורט

מי שעדיין לא מכיר אותי ,לא יודע שפעם הייתי בחורה ספורטיבית מאוד,

וזה כלל גם חודש אימונים בוינגייט,הליכות של למעלה משעה (בהליכה מהירה) ועוד...

אבל בשנה האחרונה הספורט היחיד שאני עושה זה לאצבעות הידיים בזפזופ ערוצים,וזה לא בגלל שאני לא רוצה אני פשוט עייפה ומותשת.

כל בוקר אני מקבלת החלטה שהערב אני יוצאת להליכה ובערב לא זזה מהכורסא,אני עייפה מידי,כואב לי ,המון תירוצים יש לי כדי לא לעשות ספורט.

ואז נחתה לי בתיבת הדואר הזמנה לשיעור ספורט ייחודי 20 ד' של ספורט,כמו תמיד אמרתי מתאים ,בכל זאת 20 ד' זה לא הרבה  מה כבר אפשר להספיק ,גם בטח לא יהיה לי קשה וגם אני זקוקה לפסק זמן מהלחץ היומיומי.

הלוקשיין מגדל משה אביב ,היום יום רביעי שעת אחרה"צ ,המכון זאוס,ולפי מה שמספרים עליו במיתולוגיה היוונית 

הוא באמת האל של מכוני הכושר (ותאמינו לי ביקרתי בכמה).

הגעתי בדיוק בזמן ,נכנסתי למקום הומה אנשים חטובים ,צעירים מבוגרים ואפילו מבוגרים יותר.

המקום נקי מרווח עם ריח נעים (אפילו שאנשים מזיעים שם אין זכר לריח של זיעה).

כולם שם מחייכים (הודות לאנדרופינים-כבר מזמן שמעתי וקראתי מחקרים שספורט גורם לאנשים להיות שמחים יותר אפילו שבאימונים קשה ואפילו אחרי שהשרירים תפוסים וההליכה נעשית מצחיקה כזו ,זה עדיין גורם לך להגיע לשיעור הבא)

נכנסתי לחדר ובו 2 מדריכים אישיים ,מיד קיבלתי בגדים להחלפה (כן ,לאימון הספציפי הזה יש בגדים מיוחדים)לפני שניגשתי להחליף ביקשה ממני דינה המאמנת החייכנית המקסימה ,שאח"כ קראתי לה דמי מור,לשים את הבגדים ישירות על הגוף בלי חוצצים(ז"א בלי חזייה ותחתונים),כשניגשתי לתאי ההלבשה המרווחים גם כן,תהיתי ביני לבין עצמי,מה בלי חזיה ?למה?עכשיו אני אקפוץ ואילו השניים יקפצו ביחד איתי ?

חזרתי לחדר ומיד ניגשנו לאימון,דינה המדריכה הסופר מקצועית ,אמרה לי בחיוך אוקיי מעכשיו יש לך 20 ד' אימון שנקרא justfit וגם ems,לפני זה נחבר אותך לחליפת חלל,
לשנייה לא הבנתי איזה אימון אני הולכת לעבור,אבל זרמתי .
מסתבר שבאימון לא אני היחידה שזרמתי ,הלבישו לי את חליפת החלל והרגשתי מעט רטובה וקצת היה לי קר,למרות שנדרשו כמה ד' בלבד ונהיה לי חםםםםםם אפילו הזעתי.

אחרי שהזינו למחשב את הנתונים שלי ,המחשב בשיא חכמתו זיהה אותי ,אחרי זיהוי מלא,והידוק החליפה על הגוף ,התחלנו....







ואז זה הגיע זרם חשמלי זרם לי במקומות שונים בגוף דינה ,כמובן ליוותה אותי והיתה קשובה שאלה אם זה יותר מידי חזק וכמובן החלה לתת לי תרגילים,לעבודה על איברים שהתרופפו לי עם השנים  היו מקומות שעוצמת הפולסים היתה חלשה לגביהם אז דינה הגבירה את העוצמה ויאללה לעבודה.


לאחר 20 ד' של כייף והנאה(מסתבר שנהניתי מאותו זרם חשמלי שגרם לי להדק את שרירי הבטן ואת שרירי הישבן את המלח והפלפל ,את הירכיים והזרועות)נפרדתי מחליפת החלל (שדיי ישבה עלי יפה-אולי אשקול הצטרפות לנאס"א)והלכתי להחליף בגדים ,לא לפני ששתיתי 2 כוסות מים קרים,כמו בכל אימון יש לשתות מים אבל באימון הזה יש לדאוג לשתות יותר.

נפרדתי מדינה שעשתה לי גם בוק בכל האימון,והכל היה נראה רגיל ,לא הבנתי איך ב-20 ד' האימון הללו שרפתי 550 קלוריות,הרי זה לא שרצתי או עשיתי משהו מאומץ???? מסתבר שאימון כזה מקביל ל-4 שעות אימון בחדר הכושר.
אז מצד אחד התוצאות מעולות ומצד שני אין חשש לפציעות ואין עומס על המפרקים.

ביום למחרת כבר נתפסו לי השרירים אבל משום מה הייתי שמחה ,כי ידעתי שזה עובד,גם ביומיים לאחר מכן עוד כאבו לי שרירי הבטן,הישבן הירכיים והזרועות והאמת ירדתי בהיקף,מ-75 באיזור החזה ל-70.

מאמינים??? אני כבר נרשמתי לשיעור הבא ומחכה לו בכליון עיניים ואמשיך לעדכן אתכם.



אני בדר"כ מחייכת אבל כאן הייתי ממש שמחה לאורך כל האימון ואחריו.