יום שבת, 15 באוגוסט 2015

הסוף ליתושים במדבקה ארומתרפית אחת קטנה

לפעמים נדמה לי שהעור שלי ושל ילדיי מתוק יותר משל אחרים,ולא בקטע של התנשאות,אלא בגלל כמות העקיצות שאיתם אנחנו מתעוררים כל בוקר .

יתושים בכלל מאוד מעצבנים,אחרי יום ארוך ומתיש כל מה שאני מבקשת זה להניח את ראשי וללכת לישון. כולם ישנים ,שקט דממה ואז הם מגיעים  ומזמזמים לך ליד האוזן כאילו שרים לך שיר ערש מעצבן ואני בכלל בשלב שלא צריכה שיר כזה ,העקיצה שלהם מאודדד מגרדת ולפעמים הם עוקצים במקומות כואבים.

בעונת הקיץ שעשירה בלחות וחום, הם הופכים להיות אורחים בילתי רצויים כמעט בכל בית.

ללכת לישון עם בגדים לא בא בחשבון זה חם ומעיק,לסגור חלון ולהישאר עם המזגן לא חסכוני בכלל ואפילו בזבוז ,אז מה עושים????

מידי שנה אני משתדלת לתת להם פייט,אז אני קונה תכשירים שדוחים ומרחיקים אותם ,אבל משנה לשנה נראה שהם -היתושים הופכים לעמידים יותר וכמה שאני מתכוננת הם מתכוננים הרבה יותר,באמת ניסינו הכל,עד שקיבלתי לנסות,מדבקה,מדבקה ארומתרפית קטנה,ידידותית ומריחה נפלא,כבר לא עוד להרגיש דביקה עם חומר מרוח על הגוף,כבר לא צריך לשמוע קולות של "פיצוצים" קטנים מהמלכודת החשמלית ואז הגועל לנקות אותה,המדבקה מכילה שמנים אתריים של למון גראס וציטרונלה המיוחדות להרחקת היתושים,המדבקה מהווה תחליף טבעי לכל תכשירי האלתוש הכימיים למינהם.

כל חבילה מכילה 12 יחי' הן פועלות בלחיצה קלה ופשוטה ופועלת בין 6-8 שעות מרגע הלחיצה.



את המדבקות פיזרתי והדבקתי על שלבי התריסים בבית(כמובן שהמדבקות ניתנות להדבקה אפילו על בגד על קיר וכו'..),כדי לגרום להם להישאר בחוץ,הריח שהשתחרר היה ריח לימוני נעים והשרה בבית אוירה של רוגע (בניגוד לקוטלים אחרים של גו'קים וכאלה שמשחררים ריח נוראי ואפילו מסוכן).



למחרת קמנו בבוקר ללא שום סימן אדום,לא היה זכר לשיר הערש של יום קודם,קמנו רעננים ,שלווים והכי חשוב נקיים מעקיצות.

מה שחשוב זה שמדבקה קלה להסרה ,אך משאירה מעט דבק שניתן להסרה בקלות עם מגבון לח.

את המדבקות אפשר להשיג באתר WISE BABY ונשלחות עד הבית.

עלות חבילה 39 ש"ח (מבצע מיוחד למזמינים 3 חבי' ב-100 ש"ח)

יש עוד 2 סוגים של מדבקות למטרות שונות 
המדבקה הסגולה לשינה ורוגע-

מדבקה שנחוצה למתקשים לישון ,לאלה שכל רחש ורעש מפריע 

להם,לילדים ותינוקות .

המדבקה מכילה את שמני צמח הלבנדר (האהוב עלי במיוחד) והקמומיל.

וישנה גם המדבקה הכתומה -שתורמת לנשימה קלה ואנרגיה.

תופעת האלרגיה היא תופעה שכיחה והרבה אנשים מוצאים עצמם עם אף 

סתום ,גם בגלל הצטננות של קיץ (מהמעבר של חום וקור)האף הסתום מקשה 

על שינה נוחה ,המדבקה הכתומה משחררת תמצית מנטה ואקליפטוס 

(שידועים בסגולתם להקלה על שיעול וצינון).

מי שמכיר אותי היטב יודע שאני חיה על תרופות סבתא ואוהבת מאוד להשתמש בשמנים אתריים ,אני מצאתי עצמי מאוהבת במוצר הזה!!!!!!

לרכישה :

טלפון : 072-2306717 שרות לקוחות בימים ב'-ה' בין השעות 10:00-16:00 
פקס: 03-5171212

ניעקצתם???הנה כמה תרופות סבתא להקלה:

היכנסו לכאן .