יום שבת, 15 באוגוסט 2015

מבחן ה-BB VS CC שלב התוצאות

קבלו במחיאות כפיים סוערות את המנצח הגדול שלי......

כשמגיעים אלי למבחן 2 קרמים מבית איכותי לדו קרב אני נותנת לשניהם צאנס שווה ,


את שני המוצרים  שקיבלתי לא הכרתי לפני,אבל על כל מוצר מוטבע למה הוא תורם ומה הוא עושה.

לכל קרם היתרונות שלו והחסרונות שלו אבל המטרה של שניהם משותפת וזה,לגרום לעור שלנו להיראות זוהר,

למרות פגעי מזג האויר ולמרות הגיל,כי מי מאיתנו לא חולמת על עור אחיד ,רך ונעים למגע,עור מתוח ללא נקבובים ופצעונים.

עייפים ,מותשים ,מתבגרים,ניחשפים יותר מידי לשמש ,חשים לא טוב,כל זה נראה בבהירות על עור הפנים שלנו,

ולפעמים נדרשת מעורבות חיצונית (הרבה הרבה לפני ניתוחים קוסמטיים),התערבות של קרמים שיזינו את העור ,ירככו אותו שיכווצו נקבוביות ועוד....

אפילו בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית היא ניעזרת בקרמים ובסיום היא אפילו דורשת להמשיך ולהתמיד למרוח קרם לחות,

קרם הלחות חשוב לעור הפנים כמו שמים חשובים לגוף ,אבל את זה אתם כבר בטח יודעים אז לא אלאה אתכם.

בשבוע הראשון ניסיתי את קרם ה-CC -בעל אפקט מתקן של גוון העור למראה אחיד ומואר של עור הפנים,הקרם מתקן גוון עור עייף ומנטרל מראה אדמומי ,הקרם אמנם לבן אבל במריחה על העור הוא משתלב עם גוון העור הודות למיני קפסולות שבו.

בשנייה הראשונה נראה היה שאני הולכת להתאהב בקרם הזה ,אבל התאכזתי ממנו ,הקרם שמנוני והשאיר את עור פניי שמנוני ,למעט השמנוניות הקרם באמת השתלב עם הגוון של העור שלי ,בהתחלה חשבתי שאולי השמנוניות זה בגלל הלחות המטורפת אבל גם ביום המחרת מוקדם מאוד בבוקר כשמרחתי אותה תחושה ליוותה אותי-שמנוניות.

עבר שבוע והגיע תורו של ה-BB הקרם בתוספת גוון ,מעניק לחות של עד 24 שעות מכסה פגמי עור(פגמנטציה ופצעונים)
מכווץ נקבוביות ונותן מראה עור אחיד.
כבר ברגע שמרחתי את הקרם אהבתי את המרקם הגוון השתלב בצורה מושלמת עם העור שלי והגוון של הקרם חסך ממני למרוח מייק-אפ על הקרם,הקרם ניספג היטב ומחליק את עור הפנים הוא נותן מסתור לפגמי העור שנוצרו עם השנים.

להתאפר על הקרם הזה היה פשוט נפלא .

שני הקרמים מגיעים בשפורפרת שעומדת על ראשה מה שאומר שימוש יעיל של כל הקרם,שני הקרמים מכילים מקדם הגנה SPF .

שלום ל-CC ברוך בואך BB .