יום שישי, 7 באוגוסט 2015

אוונט דואגים לנו מרגע הלידה!!!!

כשהפכתי לאמא והיו לי המון שאלות וחששות ,הילדים שלי לפעמים היו בוכים ללא סיבה 

בילד הראשון הייתי נילחצת מכל בכי או ציוץ ,אבל יש מי שדואג להקל על חיי וחיי הורים בכלל,אוונט,אם זה המשאבה הידנית הנפלאה שלהם שעזרה לי בהנקות,עם המשאבה של אוונט יכולתי לחזור לעבודה ועדיין להמשיך לשאוב,היא נוחה פשוטה קלה והכי חשוב מעולה!!!!!!

אני זוכרת כשהגעתי לחדר לידה הצטיידתי במוצץ,אבל הרצונות שלי לא עלו יפה,

הילדים שלי לא רצו את המוצץ ולרגע היה נראה לי כאילו שהוא ,גדול עליהם" ברגע שהכנסתי להם אותו הם מיד עשו מעין 

תנועה של "אני עומד להקיא" ואני כמובן הייתי נבהלת ומוציאה,לימים היה לי קשה להרגיל אותם לאותו משתיק בכי 

והעוזר הלאומי-המוצץ,רק הגדול שלי הסכים ולקח מוצץ והשניים הקטנים לא הסכימו בכלל.

המוצץ תמיד ניתפס בעיני כמשהו מרגיע ,כל תינוק נולד עם רפלקס היניקה (אנחנו יונקים)לכן זו אמורה להיות לא בעיה בכלל להרגיל למוצץ.

מה שהיה עוד חשוב לי במוצץ בשלב מאוחר יותר,היו השיניים,מאוד היה חשוב לי שהשיניים לא יבלטו קדימה בגלל המוצץ,
במוצצי אוונט הפטמה אורתודנטית אשר שומרת על התפתחות תקינה של הפה והלסת.

מזל טוב נולד/ה לכם תינוק/ת,לאוונט יש מוצצים לניו בורן החדש,מוצץ קטן מימדים וקל משקל והתינוק יוכל להחזיקו בפה 

בקלות מבלי שיפול ,המוצץ מותאם לגילאי 0-2 ח' ,המוצץ כמו כל מוצרי אוונט אינו מכיל ביספינול A .

המוצץ מגיע עם מכסה פלסטיק קשיח מגן וניתן לסטריליזציה.

מחקרים מוכיחים כי שימוש במוצץ מפחית את הסיכון למוות בעריסה.

פרטים נוספים על סדרת אוונט נטורל כאן 



מזל טוב להורים שתזכו לרב נחת ושמחה מהרך הנולד.