יום שבת, 22 באוגוסט 2015

nuxe נותנים נוק אאוט לקמטים

החום והלחות משנה לשנה הולכים ומתעצמים ,הגוף משדר עייפות נוכח החום הכבד,סימני העייפות בתוספת הגיל שלנו לא עושים טוב לעור הפנים שלנו ,שהוא הניזוק העיקרי .

בעולם המודרני ,הפנים שלנו הם הרושם הראשוני שאנחנו משאירים,לא משנה מה יגידו הפנים שלנו ברוב המקרים הם כרטיס הכניסה שלנו להמון דברים בחיים (לצערי הרב).

כולנו חולמות/רוצות עור חלק נטול קמטים ופיגמנטציה,עור שלא יסגיר את גילנו אבל עדיין לא נולד הדבר שיעצור את הזדקנות העור ,אבל לעכב את ההזדקנות אפשר גם אפשר.

קודם כל פעילות גופנית ושתיית מים מרובה ,בנוסף אנחנו יכולים להשתמש בקרמים המיועדים בדיוק לכך,

הצרפתים ידועים בגבינות הטעימות שלהם אבל מה שעוד הם אלופים בו זה הקרמים שלהם,

כשביקרתי בצרפת התפלאתי מכך שהצרפתייות מרשות לעצמן לאכול גבינות עתירות שומן ועדיין הם רזות,

וגם מהעור שלהן,עור חלק נטול סימני עייפות.

השבוע ניסיתי 2 קרמים מבית NUXE מותג הדרמו -קוסמטיקה הנמכר ביותר בצרפת, קרמים צרפתים האחד מרוויאנס אקספרט קרם מתקן לקמטים הנראים לעין,והשני קרם עיניים מרוויאנס אקספרט .

מה שמיוחד בקרמים הללו זה שהם מכילים רכיב פעיל שמופק מפרח ה-Daylily  פרח שפורח בבוקר ו"מת" כל ערב,הרכיב הזה הביא אותם אפילו לרישום 3 פטנטים חדשים בנושא: מיצוק העור,אפקט רב עוצמה של נוגד חימצון והשפעה על המראה הזוהר של העור.

הקרם בעל מרקם מיוחד ,לא שמנוני ,מריחה קלה ממנו יוצרת אפקט של מילוי 

הקמטוטים ונותן הרגשה של ליפטינג הקרם מועשר בלחות מה שנותן לחות לעור הפנים לאורך היום,

את הקרם מורחים כל בוקר על עור נקי ,הקרם נמרח בקלות וניספג היטב בעור,בהרחה ראשונית הזכיר לי ריחו של הקרם שמן דגים ,צמח הלוונדר בטבעיותו ז"א ריח לא הכי נעים,אבל לאחר מריחה הריח מזכיר ריח של פרח נעים ועדין,ממש כמו בושם קליל,הריח נשאר לאורך מס' שעות.

לאחר מריחת הקרם יש למרוח קרם לחות .
הקרם מגיע בקופסא ,קצת פחות אהבתי את זה שצריך להכניס את האצבעות לתוך הקרם.

מחיר לצרכן 257 ש"ח ל-30 מ"ל 


המוצר השני אותו ניסיתי זה קרם העיניים-עור העיניים זה עור רגיש במיוחד,הוא עור עדין ודק,ומצריך טיפול מיוחד עם קרמים מיוחדים לעור הזה,אני אישית סובלת משקיות שחורות מתחת לעיניים ומה שלא ניסיתי 

אני לא מצליחה להיפטר מהם,אבל כשניסיתי את הקרם הזה שמתי לב כי אותם עיגולים דהו במקצת ,מרקמו של הקרם קליל ואינו שמנוני בכלל ,מעט ממנו על העפעף העליון והתחתון וכבר מבחינים בשינוי,מה שמיוחד בו זה שהוא אינו סותם את הנקבוביות ומאפשר להם לנשום.

הקרם מגיע בשפורפרת שמכילה 15 מ"ל מחירה לצרכן 200 ש"ח ,

הפיה הארוכה והצרה מאפשרת בקרה על כמות החומר שמשתחרר.

בסדרה קיימים גם קרם לילה מחדש שעלותו 257 ש"ח ,קרם עשיר ומתקן מרוויאנס אקספרט שעלותו 257 ש"ח .

כל הסדרה מכילה את תמצית הפרח Daylily ,מגוון מוצרי החברה מכילים רכיבים פעילים המופקים מצמחים ,הם עוברים בדיקות קפדניות (כיאה לצרפתים),אריזות המוצרים ניתנים למיחזור.

את המוצרים המדהימים תוכלו להשיג ברשת סופרפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.