יום שבת, 22 באוגוסט 2015

טובים השניים מן האחד

שלמה המלך היה החכם באדם והוא אמר "שטובים השניים מן האחד",אבל לכו תסבירו את זה לילדים וגם אנחנו המבוגרים לפעמים שוכחים.

החופש הארוך הזה מביא את הילדים לשעמום גדול ובכל בית קיימים המריבות הקטנות האלה בין האחים,זה שלי ,הוא לקח לי ,הוא עשה לי,עד שאני מתערבת ואומרת ששיתוף פעולה ומשחק משותף הוא הרבה יותר כייף ומהנה,

ובאמת ברגעים של שיתוף פעולה משתרר לו שקט (אמנם זה לא להרבה זמן,אבל גם כמה דקות של שקט זה כייף).

השבוע לקחתי אותם להצגה של תיאטרון אורנה פורת (אני אוהבת מאוד את ההצגות שלה ,הם תמיד מעבירות מסרים חינוכיים),להצגה קוראים "טובים השניים".

ההצגה מעבר להיותה חינוכית ,ערוכה בצורה יפה ,משעשעת ,מצחיקה הילדים לא איבדו את סבלנותם ונשארו קשובים וסקרנים כל זמן ההצגה.

ההצגה מספרת על 2 אחים שעובדים כמשרתים בארמון המלך ,כל הזמן הם רבים ולא מסתדרים יחד אפילו לא לרגע אחד,

יום אחד המלך חלה ועל האחים הוטלה משימה,

עליהם להביא למלך אבן מיוחדת במינה

אבל את האבן הזו לא יוכלו להרים לבד,לאבן הזו נדרשת עבודת צוות ,רק 4 ידיים יוכלו להרימה ,

בדרך הם נתקלים בדברים שגורמים להם להבין שרק על ידי שיתוף פעולה משיגים את המטרה.

האם יצליחו במשימה? האם למדו מהו שיתוף פעולה?האם המלך הבריא?

הילדים שלי נהנו מאוד וגם אני .

מומלץ בחום,לא עוד הצגה ילדותית ,אלא הצגת ילדים עם מסר בוגר,

ההצגה אמנם לילדים אבל לא יזיק גם למבוגרים לראות אותה!!!!

משך ההצגה כשעה,מיועד לגילאי 6-9 (לדעתי מיועד לכולם גדולים וקטנים)

יוצרי המחזה -שירלי דשא ובן זיידמן

בימוי-שירלי דשא ע.במאי-שירן גרוס

מוסיקה- בן זיידמן,כוריאוגרפיה-שחר פרץ

תפאורה ותלבושות-חגית אביר 

תאורה-אורי מורג

אביזרים-נרקיס אלבה

משתתפים-עדי אייזנמן,הילה סורג'ון,רויטל זלצמן,תומר אופנר

נגן-תמיר ליבוביץ.

ההצגה הבאה-ב-28.8 בשעה 11.30 במוזיאון ת"א לאומנות.

לקליפ ההצגה הכנסו כאן