יום שישי, 7 באוגוסט 2015

שוחים ומכייפים עם הדבורה מאיה

סדרת הילדים המצליחה הדבורה מאיה חזרה להיות משודרת,והילדה שלי שבדר"כ מאוד פוחדת מדבורים,

מדבורה אחת היא לא פוחדת ואפילו מחייכת כשהיא שומעת רק את השם שלה.

הבת שלי קטנה ועדיין לא יודעת לשחות אבל מאוד אוהבת ים ובעיקר בריכה,

לכן בכל פעם שאנחנו מבקרים בבריכה אני מצטיידת במצופי יד (וכמובן בהשגחה האישית וההדוקה שלי),

ולקטנה שלי חשוב מאוד הציורים שעל המצופים,כמה שיותר צבעוני ודמויות אהובות עושות לה כייף והנאה,

ומה שתורם להנאה שלה תורם אוטו' להנאה שלי.

השירות הבולאי של דואר ישראל מסדר לנו אחלה מארז ,צבעוני עם פריטים נפלאים גם לקטנה וגם לגדולים אצלי(בן 10,12),מארז ייחודי לקיץ המכיל 3 מוצרים מתנפחים לים ולבריכה,זוג מצופי יד,גלגל ים וגלשן.

3 המוצרים מגיעים ארוזים באריזה צבעונית של המותג האהוב -הדבורה מאיה,


על כל מוצר מודפס תמונה של ,הבול שלי" ולצידו הדבורה מאיה האהובה.

המארז נימכר בסניפי הדואר ובאתר האינטרנט של הדואר www.postil.com

ומחירו 39.90 ש,ח ,מתנה נפלאה לכל ילד וילדה לחודשי הקיץ.

המלאי מוגבל!!!

תמשיכו לכייף ולהינות ושיהיו אחלה חוויות.