יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מר עגבניה בעונה חדשה

יובל המבולבל הלוא הוא מר עגבניה,ממשיך לחדש ולהצחיק את ילדי הופ,בשפע של משימות חדשות חדש,מר עגבניה מגיע לעונה רביעית ויוצא להרפתקה מזמן אחר.

החל מ-16.8 בימים א-ד בשעה 6.40,18.50 רק בערוץ הופ.

מר עגבניה יוצא למשימות חדשות ויוצא יחד עם הילדים למסע בזמן,בין המסעות הוא מגיע אפילו לתקופת החשמונאים,לסין הקיסרית,ליוון העתיקה ועוד...

כל המשימות אותן הוא מבצע נעשות בהומור האופייני הקסום שהכי מזוהה עם יובל המבולבל,אותו הומור שהכי מצחיק ומדבר לילדים,בהתחלה הוא יוצר בלבול ובלאגן אבל בזכות עגבניות הפלא הוא מצליח לתקן ולטפל בכל בעיה.



במיוחד באתר הופ! - לכבוד העונה החדשה מעלה אתר הופ! מיני סייט עשיר של מר עגבנייה עם משחק חדש המבוסס על העונה החדשה: "הרפתקה מזמן אחר" וכן משחקי יצירה נוספים, דפי צביעה, קטעי וידיאו עם הפרקים החדשים, והכל חינם באתר www.hop.co.il  ובאפליקציית ערוץ הופ! באייפון ובאייפד.
משתתפים­­­­­: יובל שם טוב (מר עגבנייה), גיל וסרמן (פרופסור פוקס) ליאת אזר (ריבי הרובוטית), איתי הספורטאי (דני קרפל), סינג א סונג (לוטוס אתרוג), ינאי החשמונאי (אלדד פריבס), לוסי לאסו (תמרה קלינגון), גנרל בונז'ור (שראל פיטרמן). במאי- בובי לקס  עורכת תוכן- יעל קנה   תסריטאים : שירי צוק, שחק סיטנר, איתי מאירסון
מפיק ראשי: גיל אלון, סמנכ"ל תוכן קבוצת הופ!: מיכל בוטל.


ערוץ הופ! ערוץ 77 ב-HOT, וערוץ 82 ב-yes