יום שני, 10 באוגוסט 2015

טראפלס שוקולד וטחינה

טחינה אני מאוד אוהבת ,בעיקר על לחם או בסלט,לטחינה המון דברים טובים 

היא עשירה מבחינה תזונתית ומאוד טעימה,


אני מעדיפה טחינה גולמית על טחינה תעשייתית ,כי אני יודעת בדיוק איך הכנתי ומה הכנסתי,


ואני יכולה לשדרג ,להוסיף חריף/חמוץ/פיטרוזיליה ועוד...


אחווה שמביאה לנו מוצרים איכותיים מחומרי גלם איכותיים,

 משיקה עיצוב חדש לטחינה הגולמית הרגילה והגולמית משומשום מלא.
טעמה של הטחינה משובח המרקם אינו סמיך מידי ואינו נוזלי מידי ,
הטחינה עשירה בסידן(טוב למי שמתנזר מחלב ומוצריו) ועשירה בסיבים תזונתיים
ואינם מכילים נתרן(מעולה!).
הטחינה עצמה לא השתנתה ,מה שהשתנה זה רק האריזה 




מטחינה גולמית אני עושה גם עוגיות טחינה נימוחות טעימות שמשאירות טעם של עוד,

אבל היום עשיתי משהו שלא עשיתי מעולם ויצא כ"כ מושלם ,לא האמנתי שזה כ"כ פשוט וקל,הכנתי טראפלס שוקולד טעימים.


החומרים:


כוס טחינה גולמית


200 גר' שוקולד מריר (מומס)


יש לערבב יחד היטב עד לתערובת אחידה


מוזגים לתבנית אינגלישקייק (לפני המזיגה מרפדים בנייר אפייה)


לכסות ,להקפיא לפחות 3 שעות


להוציא מהמקפיא ,לחתוך לריבועים ולפזר אבקת קקאו


וזהו....נכון שזה פשוט ותאמינו לי גם טעים,תתענגו בכל ביס וביס.