יום שבת, 22 באוגוסט 2015

איתכם במטבח-צעד אחר צעד -ספרים חדשים

לאחרונה נושא האוכל צובר תאוצה ,הרבה תוכניות בישול משודרות ומופקות,

מתברר שיש המון המון מתכונים טעימים ונפלאים,ואפילו קלים להכנה.

פעם מתכונים היו מתפרסמים בעיתונים והייתי גוזרת ושומרת בתוך קלסר,היום ניתן למצוא הרבה ספרי בישול ומתכונים,

אבל לפעמים במתכונים נראה שהכותב חושב שכולם מבינים ויודעים לבשל ,לא תמיד זה נכון,

לפעמים קורה לי שאני מתחילה מתכון ואז נתקעת ולא מבינה דבר או שניים .

כמה פשוט לו היה תמונות שמלוות את המתכון והכל היה נעשה בשלבים,אז הכל היה פשוט קל ומובן.

2 ספרים חדשים מבית דני ספרים הולכים להיות לי לעזר במטבח ובעצם להיות חלק בילתי נפרד מהמטבח שלי,הם חוסכים לי זמן רב ושיחות רבות.


האחד נקרא "צעד אחר צעד-עוגות ועוגיות" והשני "צעד אחר צעד-לחם" ,שני הספרים מאת קרוליין ברתרטון,

בספרים 100 מתכונים קלאסיים,טעימים ופשוטים להכנה,הספר מלווה בתמונות שמסבירות שלב אחר שלב את אופן ההכנה



כמו גם טכניקות בסיסיות,לכל מתכון מוצמד מקרא,כמה מנות,כמה דקות אפייה וכמה זמן מחזיק בקירור.

כל המתכונים בספר כשרים .

הספרים מתורגמים מאנגלית ע"י נועה מרום ,הם בעלי כריכה קשיחה ומחירם לצרכן 68 ש"ח כל אחד.

ניתן להשיגם בחנויות הספרים ובחנות המקוונת - כאן

לדעתי ספרים חובה בכל בית-you must have it