יום שבת, 22 באוגוסט 2015

לה ביסטרו גם לילדים-כייף קולינארי משפחתי.

החופש הזה נדמה לי שהמשפט הכי פופולארי אצלי בבית זה "אמא אני רעב","אמא מה יש לאכול"? ועוד כל מיני

משפטים כאלה,לפעמים בא לי גם להתפנק ולצאת מהמטבח,מה לא מגיע לי להתפנק גם? שיגישו לי? שיכינו לי?

אבל מסעדה נשמע כמו משהו של מבוגרים ,ילדים לא ימצאו את עצמם שם,

תרשו לי להמליץ לכם על מסעדה משפחתית,גם למבוגרים וגם לילדים,כולם נהנים שם,אני מדברת על לה ביסטרו בחולון,

המסעדה מרווחת ומוארת,דבר שאני אישית מאוד אוהבת,לה ביסטרו השיקו לאחרונה תפריט מיוחד לילדים,עם מנות שילדים אוהבים ומכירים.



הגענו ,התיישבנו ופתאום הילדים שלי גילו בקיאות קולינארית (אין לי מושג מאיפה זה בא להם),הקטנה שלי שידועה כדעתנית מיד מצאה את מקומה ליד השולחן ולקחה את התפריט,כמו גדולה ידעה בדיוק מה היא רוצה (כמו תמיד)

האמצעי שלי הולך על בטוח ומזמין רק מה שהוא מכיר מהבית,מה שהוא לא מכיר הוא גם לא מנסה (חבל),




הגדול שלי הזמין מנה של בוגרים ,רוצים לראות מה הזמינו?

שנייה,חשוב לי לציין את אדיבות המלצרים במיוחד לילדים.

המנות הוגשו בצורה מזמינה ,טעימה ומגרה,לא עתירות שמן מאוד מזכירות ארוחה של בית והמחירים סבירים בהחלט ,לצד מנות הילדים יש את המנות המיוחדות למבוגרים ולכל אניני הטעם ,וכמובן שיש גם קינוחים טעימים ומתוקים,שגם אם אין לכם מקום חובה לטעום.



נתח פרגית עסיסית על מצע של פירה ופטריות 


האמצעי הזמין שניצל וציפס 

הקטנה הזמינה סלט עם טונה 

היה פשוט טעים נעים וכייף,כשחזרנו הקטנה אמרה לי "כמה שאני שביעה אמא,היה לי כייף ".

המנות לילדים:
שניצל ותוספת+סלט+ציפס-34 ש"ח 

פיצה אישית -25 ש"ח (מספיק ל-2 ילדים)

מנות פסטה עם רטבים שונים -34 ש"ח 

עם מנות כאלה בטוח שתרצו להיות ילדים .

המסעדה פתוחה 7 ימים משבע בבוקר ועד אחרון הלקוחות,מומלץ בחום!!!