יום חמישי, 5 במרץ 2015

כך תסירו את האיפור ותשמרו על עורכם.

כשהייתי ילדה ,חיכיתי כל השנה לחג פורים,אהבתי להתחפש אבל בעיקר אהבתי להתאפר,
היום אני כבר אמא ואני עדיין אוהבת להתאפר מידי יום,זה ריטואל קבוע וחלק מסדר היום יום שלי,
הגוזלית הקטנה שלי מזכירה לי אותי בגילה,ממש כמו ליידי קטנה גם היא אוהבת להתמרח בקרמים לגוף ולהתאפר,אני אמנם לא מרשה לה ביום יום,
אבל בפורים ,נהפוך הוא,אני מאפרת אותה,גם הנסיכים מבקשים שאצייר להם בעיפרונות איפור מיוחדים ועמידים על הפרצוף ,
הבעייתיות באיפור היא העמידות שלו,לפעמים קשה להסיר אותו,וזה מצריך שפשוף שגורם לאדמומיות,וכאמא חשוב לי להגן על עורם הרך העדין והרגיש של ילדיי,
לא להתאפר בפורים ,לא בא בחשבון!! אז הנה פתרון מעולה ,גם מסיר וגם שומר על עורם הרך!!!!
אז רגע לפני שאתם מאפרים ומתאפרים חשוב לי שתדעו כמה דברים שיקלו על הסרת האיפור,
קודם כל ,לפני מריחת האיפור חשוב למרוח קרם לחות,כך ,שהאיפור לא יבוא במגע ישיר על העור,
בפרט אצל ילדים שעורם רגיש ועדין.
נמרחתם ,התאפרתם נהניתם שמחתם,יופי ,עכשיו צריך להסיר את הכל ,במיוחד את העמיד (שחוסם את נקבוביות העור).
כשמדובר בעור הפנים שלי או של ילדיי ,אני מעדיפה להשתמש בתכשירים שהם לא פחות ממעולים,תכשירים לעור רגיש ,
משהו שיינקה בייסודיות ,בקלילות ובלי הרבה מאמץ ,בלי להפעיל לחץ,אבל משהו ,שישאיר את עור הפנים נעים ורך ללא שמנוניות מיותרת,
כאלו הם המוצרים הנפלאים של סבוקלם,
סבוקלם מציעה ערכת תכשירים לעור רגיש להסרת האיפור ושמירה על עור פנים בריא.
בסדרה ניתן למצוא:
קרם ניקוי-את קרם הניקוי מורחים (מעט ) על מנת לנקות את עור הפנים מהאיפור,הקרם מסיר ביעילות גם איפור עמיד ,
הקרם אינו צורב או שורף ולכן ניתן להשתמש גם להסרת איפור העיניים,הוא עדין ואינו מייבש את עור הפנים.מחירו 60 ש"ח ל-250 מ"ל.
לאחר שטיפת קרם הניקוי במים או הסרתו ע"י צמר גפן,יש לשטוף את הפנים בסבון פנים.
סבון פנים לעור רגיש-הסבון מועשר בפרחי הקמומיל ובאצות ים,דבר שמרגיע את העור ושומר על גמישותו,
הסבון מסיר כל לכלוך ביעילות,הסבון ללא גבשושים נעים למגע,בעל ריח ומרקם נעימים .
לאחר ששוטפים את הפנים בייסודיות מהסבון,עוברים לשלב מי הפנים (כמובן לא אצל ילדים).
מה שאהבתי בסבון,נויה הנסיכה שלי,יצאה ללא דמעות או עיניים אדומות(מה שקורה בדר"כ בשימוש במוצר אחר).
מי פנים סבוקלם לעור רגיש- מי הפנים מבצעים מעין פעולת פילינד ומסירים תאי עור מתים,ובכך מסייעים להתחדשות עור הפנים,
בעזרת מי הפנים מוסר שמנוניות העור ,את מי הפנים מורחים בעזרת צמר גפן.מחירו 70 ש"ח ל-200 מ"ל.
לסיום מורחים קרם לחות.
מה שאהבתי במוצרים חוץ מהעובדה שהם לעור רגיש,המוצרים עומדים על ראשם ,דבר שמאפשר שימוש וניצול מירבי של המוצר.
פורים שמח
נויה שלי מאופרת באיפור עמיד
לאחר הסרת האיפור על ידי קרם הניקוי וסבון הפנים: