יום שבת, 7 במרץ 2015

miss manga מסקרה לעיניים מודגשות.

איך אתן אוהבות אותן ?מוארכות,דקות,עבות,בובתיות,בעלות נפח.

ריסים ארוכים הם סמל לנשיות ,יופי ,בהרבה תרבויות,אבל לצערי לא כולנו נולדנו עם ריסים עבים,ארוכים ויפים,

לחלקנו ריסים דלילים ,עדינים וקצרים.

הסיבה לכך ,בכלל לא מעניינת אותנו ,מה שחשוב לנו,איך לטפח ולשדרג את הריסים שלנו כדי להיראות,

יפות יותר,עוצמתיות יותר ובעלות מראה דרמטי יותר....

מסתבר שעם מעט צבע (מסקרה) כל אחת יכולה להגיע למראה משודרג יותר ,בשתי דקות בלבד.

ריסים מודגשים ,משדרגות את מראה העיניים שלנו ,כך שאפילו מי שאינה נוהגת להתאפר,על מסקרה היא לא תוותר!

ישנן נשים שמשתמשות בריסים מלאכותיות ועליהן נותנות כמה מריחות של מסקרה.

אני שאוהבת מאוד להתאפר ביום יום ,ניסיתי לא מעט מסקרות ,האיפור שאהוב עלי הינו מעושן,

ולהשלמת המראה אני חייבת לשים מסקרה,גם אם לפעמים לא בא לי להתאפר ,על מסקרה אני לא מוותרת,

מסקרה בלבד יכולה לספק לוק מושלם  .

קיבלתי להתנסות במסקרה החדשה של לוריאל miss manga ,המסקרה מבטיחה נפח עוצמתי,

לכאורה היא נראית כמו כל המסקרות הקיימות בשוק,אבל מסתבר שלא....

מיד ניגשתי לנסות ,תחילה ניסיתי ללא איפור מסקרה only,כבר ראיתי בהבדל,הריסים שלי הינן עדינות ודקות

ללא מסקרה כמעט ולא מבחינים בהם ,רק במבט מקרוב ניתן להבחין בהם,

אח"כ בדקתי עם איפור ללא המסקרה-ללא מסקרה לאיפור מראה דהוי בלי עוצמה,

ואז ניסיתי איפור עם מסקרה ו...... תשפטו בעצמכם...






המסקרה בעלת מברשת גמישה (בניגוד לאחרות -שהן קשות)360 מעלות(היא ניתנת לקיפול ללא חשש שישבר,
הדברים שחשובים לי במסקרה:
1) שלא תהיה דביקה-כך שהריסים של עפעף עליון לא ידבקו לעפעף תחתון
2) לא גושית-שלא יצאו לי גושים ,שאח"כ מפריעים לי.
3)מפרידה ומעבה-שלא ייצא מצב שכל הריסים הופכים לריס אחד ענק.
4) שתעשה את העבודה ואת מה שהובטח,מאריכה/מעבה/מפרידה ועוד...

כבר לא אצטרך לכופף בכח את מברשת המסקרה ,היא מתגמשת על פי הרצון שלי.

נו מה אתם אומרים?????