יום שבת, 21 במרץ 2015

פסח ונקיונות,מצאתי לי עוזר חדש שמקל על חיי

כידוע אחד המנהגים לקראת הפסח זה נקיונות,

וזה לא שלא מנקים כל השנה,רק שהאוירה והמסורת עליה גדלנו במהלך החיים ,היא שפסח=נקיונות,

ואני שידועה ,כפריקית של נקיונות,בדקתי כמה מוצרים לקראת הפסח, שיעזרו לכם לצלוח את הנקיונות בקלות בלי הרבה מאמץ.

בין המוצרים שתמיד יש לי בבית אלו מגבוני ניקול לניקוי יעיל ולתת פינישים,


עוד חומרי ניקוי מעולים זה הסיליט,שמבטיחים ,"שלא צריך לשפשף"

אני מצאתי שגם הם יעילים מאוד.





כמובן את הניקיון שלי אני מתחילה בניקוי ארונות הבגדים,כשהבגדים שלא נלבשו במהלך השנה ובשנה הקודמת מפנים את מקומם,
מה שקטן/גדול וכו.

נקיון הבית בגדול אינו עבודה קשה ,כששומרים על בית נקי במשך כל השנה.

מה שהכי מעצבן זה אותו אבק מטריד ,אני מרגישה כאילו אני במלחמה אינסופית איתו,כמה שאנקה תמיד יצוץ איזה "גלגל" אבק משום מקום,
ותמיד לפני הפסח מן חוק שכזה,הבית כבר נקי התריסים גם ופתאום שרב,רוחות עם אובך,
תודו שזה מבאס!!!

שוב הבית מתפלא בחול ואבק,ואיך הייתי שמחה אם היה לי מכשיר כזה שמנקה את הכל במקומי מבלי שאזוז בכלל,
אבל מה לעשות ואין דבר כזה,אבל יש משהו שמתקרב לזה,שואב האבק!!!

אותו שואב שישאב את מה שמטאטא ומגב לא מצליחים לנקות,
בשוק קיימים לא מעט שואבים ,סוגים שונים ,גדלים שונים,
לי אישית היה אחד גדול כזה ,הבעייתיות שלו היתה קודם כל שהוא תופס מקום ,וצריך להחליף לו שקיות,דבר נוסף הוא היה מסורבל לנוע ממקום למקום .
לרגל חג הפסח מציעה חברת ברימאג את שואבי האבק של הובר במחירי מבצע,החל מ-199 ועד 899 ש"ח

נבחרת שואבי האבק של הובר, כוללת שישה שואבי אבק 

מהמתקדמים והמשוכללים ביותר שיש, המהווים את העוזר הפרטי 

בעבודות הבית הכוללות טאטוא וניקיון האבק.

בין שואבי האבק ניתן למצוא-שואב אבק מולטי ציקלון,שואב עם ראש 

כדורי ומנוע שפועל בצורה סיבובית.


שואב האבק שאני ניסיתי היה בעצם 2 ב-1 ,שואב ללא שקית,שואב 

קומפקטי, מעולה גם לבית וגם לרכב,

הוא מגיע לכל פינה ופינה הראש שלו מסתובב בהתאם למבנה 

החדר ,ידית האחיזה ארגונומית ונוחה לאחיזה יציבה.



השואב ניתן להטענה וכל הטענה מספיקה לשימוש של 20 

דקות,מיכל השואב ניתן לשליפה בקלות ,הפילטר ניתן לרחיצה. 


על אף גודלו,הלא גדול יחסית , התברר לי כעוזר אישי מצויין.

השואב בניגוד לזה שהיה לי בעבר ,אינו תופס מקום ואינו צורך שקיות

החלפה היתרון בזה שאין צורך להוציא כסף מיותר על שקיות,וידוע

ששואב עם שקיות ככל שאלה מתמלאות עוצמת השאיבה יורדת.

 בתחתית השואב זוג גלגלים לנוחות מירבית מה שמקל את השימוש והתנועה שלו.

השואב מצויין לאיסוף פירורי המזון שהשאירו הילדים ברכב .

מחירו המומלץ 499 ש"ח במקום 625 ש"ח .


אבינועם כהן, סמנכ"ל מוצרי צריכה בחברת ברימאג דיגיטל אייג': "חג הפסח מאז ומתמיד הוא חג בו עושים ניקיונות יסודיים בבית, לקראת סוף עונת החורף ועם בואו של הקיץ. נבחרת שואבי האבק של הובר, אותה ברימאג מייבאת ומשווקת, מגוונת ביותר, מכילה מכשירים שונים ברמת מחירים שונה ופונקציונאליות משתנה וכל אחד יכול למצוא את המכשיר המתאים לצרכיו. קולקציית המכשירים המגוונת מהווה עזרה אמיתית ומשמעותית בעבודות הניקיון הרבות."

עוד הוסיף כהן: "העובדה כי ביצענו הורדת מחירים משמעותית דווקא עכשיו לפני תחילת "עונת הניקיונות" מהווה גם היא עזרה גדולה בהחלטה לרכוש מכשיר מהימן ומצוין אשר יסייע בניקוי הבית".