יום שבת, 21 במרץ 2015

הטושים של פלדע מעטרים לי את החג,ואת המתנות לחג

פסח עוד שניה איתנו וזה אומר,נקיונות,בישולים ומתנות,

מתנות ,נהוג להביא איתנו מתנות למארחים ,

כל שנה אני מוצאת עצמי "שוברת" את הראש מה לקנות?מה להביא? מנסה לזכור מה יש ומה חסר?

השנה החלטתי שאני את המתנה שלי מכינה בעצמי,משהו ייחודי עם אמירה אישית שלי,

לשם כך ,קיבלתי את הטושים החדשים של "פלדע" ,טושים מיוחדים לצביעה וציור על פורצלן וזכוכית.



הטושים על בסיס מים ,עם ראש מכחול גמיש ,דבר שמאפשר ציור צדוייק של קוים עדינים אבל גם צביעת שטחים.

בזכות הראש הגמיש ניתן לאייר ולכתוב על הכלים.

במידה ולא מוצא חן בעינכם תמיד ניתן להסיר אפילו עם חתיכת נייר או עם האצבע(כשזה מיידי),

הצבע מייבש תוך 15 דקות,כדי לקבע את הצבע יש לאפות את הכלי בתנור כ-25 דקות בחום של 160 מעלות.(לפני זה בידקו כי הכלי מתאים לחימום בתנור).

אז לצורך הבדיקה קניתי סט של מלחיה ופלפליה (זה תמיד שימושי),והתחלתי לצייר ,כמובן שציורים שונים על מנת 

ליצור הבדל והבחנה בין המלח ולפלפל(למרות שזה שקוף,אבל זה מה שהתחשק,וגם רציתי להתמקצע יותר).


וזו התוצאה:




הצבעים מגיעים באריזה של 6 צבעים ,ב-3 קבוצות של גוונים:

צבעים קלאסיים-שחור,אדום,כחול,ירוק,צהוב וחום.

צבעי שמיים-ירוק כהה,כחול,תכלת,ירוק בהיר,טורקיז וכחול כהה0

צבעי אדמה-אדום,חום,ורוד כהה,ורוד בהיר,כתום ובורדו.

מחיר מומלץ-48 ש"ח לחבילה של 6 צבעים.

ניתן להשיג בחנויות היצירה וההובי ברחבי הארץ.

לפרטים חברת פלדע