יום שבת, 14 במרץ 2015

סופטיקיד -להנות מכל רגע!!!

החגים זה זמן מושלם לדמי כיס ומתנות,ובעיקר פסח,החג שבו אחד המנהגים,

להחביא את האפיקומן,והמוצא יקבל מתנה נפלאה.

משהו שיהיה איכותי ומעניין לילד/ה ומשהו שלא "יעצבן" את ההורים.

הנסיכה הקטנה שלי מאוד יצירתית,תנו לה לגעת בידיים והיא מיד יוצרת,

בין עם זה בצק או פלסטלינה רכה ואין פלא ,היא ירשה את זה ממני,אבל אני עם השנים,

קצת פחות אוהבת פלסטלינות למינהן או כל דבר שישאיר לי סימנים וכתמים,בעיקר אם פסח מתקרב.

פלסטלינה היא דבר נהדר ,לפיתוח המוטוריקה העדינה ועידוד פיתוח הדמיון והיצירתיות אצל ילדים,

אבל מה לעזאזל עושים עם הכתמים שזה משאיר?!

חברת פלדע אשר מתמחה בשיווק מוצרי יצירה,בינהם גם הסופטיגן-הפלסטלינה האיכותית,


מציגה את "סופטיקיד"-ערכות פלסטלינה ליצירה ולהנאה מושלמת של הילדים ,הערכות מוצעות ב-2 דגמים,

אחת ,להכנת כלי תחבורה והשניה חיות ים.

הערכה כוללת 12 צבעים שונים של פלסטלינה(200 גרם),5 שבלונות חיתוך ,עפ"י נושא הערכה,

מערוך,סכין וסט עיניים זזות להכנת הדמויות .

דבר נוסף שאהבתי ,לערכה מצורף חוברת הדרכה צבעונית ,מלאה ברעיונות נפלאים,ומדריכה בצורה פשוטה ברורה קלה 

ומובנת,באמצעות תמונות של שלב אחרי שלב,איך ליצור את הדמויות.

השוס בפלסטלינה הוא,שהיא לא מתייבשת,לא מכתימה אינה רעילה,ועומדת בכל תקני האיכות,

דבר נוסף,היא לא מכילה גלוטן או חומרים משמרים.


הפלסטלינה נעימה למגע,וקלה לעבודה ,כבר אין צורך לעבד אותה כמה דקות (ולחמם אותה בעצם) כדי שתהיה

קלה לעבודה ויצירה.

הקטנה שלי כבר קיבלה ובאותו רגע כבר יצרה ללא צורך בהדרכה ובלי שאני אשמע,"אמא ,תעזרי לי",

לבד לבד בשקט בשקט נוצרו להם מספר חיות ים מקסימות עפ"י חוברת ההדרכה שצורפה.

עם ערכת הפלסטלינה כולם יוצאים מרווחים,הילדים זוכים ליצור בלי בעיות,אנחנו ההורים זוכים בשעה-שעתיים של שקט,








בנוסף אנו יודעים שבאמצעות הפלסטלינה אנו משפרים את יכולת הסבלנות,הדיוק והמוטוריקה העדינה אצל הקטנטנים שלנו.

מחיר מומלץ לערכה-14-16 ש"ח ניתן להשיג בחנויות ליצירה והובי ברחבי הארץ.