יום שבת, 21 במרץ 2015

הסכין שתשדרג לכם (ולי) את שולחן החג

אני אוהבת חגים,המאכלים המנהגים כל המשפחה ישובים סביב שולחן אחד,

בדבר אחד אין לי ספק,אוכל מעוצב מעורר תיאבון,כי היה מי שאמר,שאנחנו אוכלים עם העיניים,וכמובן צדק!!!

יופי ואסתטיקה חשובים מסתבר ,גם באוכל,צורת ההגשה של האוכל לא פחות חשובה מהאוכל עצמו.

ערב חג,כל המשפחה שלי מתכנסת סביב שולחן אחד ,לאכול ממטעמי החג של אמא,

אני אחראית על צלחת הפירות,חיתוך הפירות ,כמו שאתם רואים אינו מיוחד אבל מזמין ,




השנה יש לי הפתעה ,קיבלתי  את סכין החיתוך הדקורטיבית מבית "KIWI & KOM-KOM" 
הסכין שמאפשרת לנו להגיש מגשי פירות וירקות מעוצבים,ממש כמו השפים 

בעיתוי מושלם,(חג הפסח),מותג הסכינים מתאילנד מציג סכין חיתוך 

מיוחדת,סכין מדגם "גלית",

הסכין בעלת להב משונן ,מקומר,מאפשרת חיתוך מיוחד,



החיתוך כ"כ פשוט וקל בלי מאמץ או הפעלת כח,גם תפו"א שקשים בדרך כלל 
לחיתוך נחתכו בצורה מהירה לתפוציפס ביתי.

הסכין עשויה פלדת אל חלד,הידית שלה ארגונומית מאפשרת אחיזה יציבה ונוחה.

עם הסכין אפשר לחתוך גם פירות וירקות שנחשבים לקשים כמו,

אבטיח,גזר,מלפפון,תפו"א,בטטה ועוד...

גם הילד הסרבן שלא רוצה לאכול פירות וירקות,ינסה ויטעם!!!


ניתן ליצור עם הסכין מגוון צורות מפוספסות – ישרות או מעוגלות, זאת על ידי סיבוב הפרי או הירק תוך כדי חיתוך.

להדגמת אופן השימוש: https://www.youtube.com/watch?v=yUfm3RIfuLo
המחיר לצרכן: 58 - 62 ש"ח.
ניתן להשיג: ברשת הום סנטר, חנויות כלי בית מובחרות, ולרכוש דרך אתר החברה