יום שבת, 28 במרץ 2015

יש אייקון חדש ומחטב ואתן חייבות אותו!!!

ילד ילדה ,נער נערה,גבר אישה,שמן/ה רזה,האמת זה לא משנה מי אתה ומה אתה,


מה שבטוח שלכל אחד יש במלתחה פריט זהה אחד או שניים ,בוודאות,לכולנו יש גי'נס,אבל לא לכולנו יש אייקון!!!!

גי'נס נתפס בעיננו כבגד פשוט, אבל הפריט מגיע בצורות ,צבעים ודגמים שונים,

כמי שאוהבת ,חיה נושמת אופנה יש לי מכל הסוגים ולעולם אין לי מספיק,

גי'נס זה הבגד האולטימטיבי,אפשר ללבוש אותו על בסיס יום יומי,לבית הספר,לעבודה ואפילו לאירועים (לא מקרבה ראשונה),הוא משתלב עם כל דבר,וכל צבע.

מבנה הגוף שלי -מותניים צרות ואגן אגס.

לא תמיד הגינסים יושבים עלי כמו שאני אוהבת ,לכן בניגוד לחולצה או פריטי אופנה אחרים ,גינסים אני תמיד מודדת !!!

רב הגי'נסים במלתחה שלי הם ,סקיני וגזרה נמוכה ,אבל כבר למעלה משנה הגזרה הבולטת בעולם הגינסים ובכלל במכנסיים זו הגזרה הגבוהה,רק שאני אף פעם לא מצאתי את עצמי שם.

לפני חודשיים בערך השתתפתי בתחרות פייסבוק,(האמת לא חשבתי שאזכה),ורצה המזל וזכיתי,

האמת זכיתי תרתי משמע ותיכף תבינו במה.


הדף סומן ב'אהבתי' · 15 מרץ · 
 ·

אנחנו שמחים להתחיל שבוע חדש עם הכרזה על 3 הזוכות בפעילות הנשים החגיגית!
*יעל אטלן
*דנה זוהר
*לירון שושן
מזל טוב לזוכות המאושרות! אתן מתבקשות ליצור איתנו קשר במסר פרטי כדי לממש את הפרס שלכן סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
תודה לכל המשתתפות המקסימות בפעילות ונתראה בפעילות הבאה!






יצרתי קשר עם המותג והופנתי לבחורה בשם ליהיא ,שלאחר מפגש קצר איתה ,יכולה לומר בכנות,

כי מעבר להבנתה באופנה (קלעה בול לטעמי ומידותיי ,אדיבותה היוצאת דופן,הסבלנות שלה ועוד...)

הוספתי לי חברה מדהימה!!!!

את המותג לא הכרתי לפני הזכייה ,פרט לידיעה שיש וקיים דף פייסבוק למותג,למרות שהחברה קיימת כבר 

מ-2012 .

כשהגעתי למחסני החברה ,הרגשתי כאילו "נחתתי" נחיתה רכה נעימה וטרנדית בגן עדן של גי'נסים,

הרגשתי כמו ילדה בחנות ממתקים,רציתי להעמיס את הכללללללללללללל,

התחלתי למדוד וכבר מהגי'נס הראשון שהנחתי עליי ,התאהבתי ולא רציתי להוריד,הגינס  כ"כ מחמיא,אמנם הוא בגזרה גבוהה,אבל,מבליט את הקימורים הנשיים שלי ,הוא אומנם צמוד ומחטב אבל מאוד נוח,בניגוד לגי'נס שהוא בדר"כ מעט קשיח 

וקשה לעשות איתו פעילויות ,עם הגינס של אייקון אפשר לעשות כמעט הכל,הגמישות שלו יוצרות תחושה של נוחות כאילו שם ולא שם.

הקולקצייה פונה לנשים במידות נרחבות ממידה 34-46 ,גם הריוניות יוכלו למצוא שם מענה ,ולא לוותר על מראה טרנדי ונוח גם בזמן ההריון.

הגוף שלנו,הנשים,עובר בחיים לא מעט תהפוכות ושינויים,גיל ההתבגרות,לידות ועם השנים מאבדות גם את המחזור,דברים אלו מראים וניראים על הגוף שלנו בסימנים שונים,הגי'נס של אייקון ממצק את הכל ונותן לנו להרגיש ולו רק לרגע שוב נערות!!!

ביום המחרת כבר הלכתי איתו למשרד,והמחמאות לא אחרו להגיע ,זה התחיל בדף הפייסבוק והמשיך במהלך היום,אני הרגשתי מיליון דולר.
תודה לאייקון ולליהיא וגם לסיגל גרוס המדהימה.

לבירור הסניפים טלפון: 03-6812526

וכדי  שתישארו מעודכנים תמיד ,עשו לייק לדף הפייסבוק-icon & jeans

אני במדידות-


מבט מלפנים

מבט מאחור-תראו כמה שהוא אוסף!!!

מבט של אהבתי!!!



ביום למחרת-

  • החולצה -קסטרו
  • גי'נס-אייקון

צעיף-טופ טן

מגף-פאולה.