יום שבת, 7 במרץ 2015

דאודורנט מגן,האומנם?!

אני אוהבת את עונת הקיץ ,כבר לא מרגישה שנגררת עם המון שכבות של בגדים,
הכל  קליל ,פתוח ,אוורירי יותר,

אבל בקיץ יותר חם,הרבה יותר חם ולח,תגובת הגוף שלנו היא זיעה,המקום השכיח ביותר להזעת יתר זה בית השחי,

לכן חשוב ורצוי להשתמש בדאו',שיגן וינטרל את ריח הזיעה ,אבל שלא יפריע לעור לנשום.

 רוב הדאו' הנמכרים בארץ מכילים אלומיניום אשר סותמים את נקבוביות

העור ומונעים את הפרשת הזיעה ועלולים ליצור דלקת וגירוי מקומי.

קרליין שהביאה לנו את הדאו' הנושם,ממשיכה לשדרג ,

ב-2/2014 השיקה קרליין סדרת דאו' לנערות ,"FOR GIRLS" ,








הסדרה אשר מבוססת על נוסחא ללא אלומיניום ,ללא אלכוהול וללא פרבנים,
ומותאמת לעורן העדין והרגיש של הנערות,

היתה מוצלחת מאוד,בעקבות הצלחת הסדרה 
אצל נערות,השיקו קרליין ליין דאו' עבורנו,הנשים הבוגרות,









מעכשיו העור שלנו מוגן ,אבל ממשיך לנשום ולהגן עלינו מפני אותם גירויים.
דמיינו לרגע שמישהו חוסם לכם את האף והפה ואתם לא מצליחים לנשום,
גג 5 דקות ואני מתחילה להשתולל כדי לקבל אויר,
באופן זהה העור שלנו זקוק לחמצן,דרך הנקבוביות הוא נושם ומתחדש.

אני משתמשת באופן קבוע בדאו' ,ללא קשר לעונות השנה,

אני מוצאת ,כי השימוש בדאו' בייחוד בחודשי הקיץ חשוב מאוד כדי למגר את ריח הזיעה.

הדאו' של קרליין בעל ניחוח עדין של פריחה,הוא מועשר בקמומיל ,שמרגיע את העור,

ולכן ניתן להשתמש גם לאחר גילוח העור ללא כל חשש לגירוי וצריבה.

מעכשיו אין לי כל חשש שהדאודורנט מגן עלי ולא מזיק לעור שלי,
ולא מפריע לפעילות הטבעית של העור,לנשום!!!!






ו