יום שבת, 21 במרץ 2015

הולך להיות קיץ לוהט,צבעוני ואופנתי עם הווייאנס

האביב שכבר שולח קרני שמש שטופות וחמות,מביא איתו למדפי החנויות את הכפכפים והסנדלים,(ואני משוגעת על הקיץ בכלל וסנדלים וכפכפים בפרט).

כפות הרגליים שלנו שהיו "סגורות" חורף שלם בגרביים עבות 

ובחושך של המגפיים, מתחילות להתאוורר ואין כמו איוורור של 4 כיווני אויר!

אבל ,מלבד האויר,מה שחשוב לי בכפכפים זה הנוחות,ואפילו שהן שטוחות אין בי כל רצון להרגיש כל אבן ומהמורה בדרך.



את כפכפי ההוויאנס הנפלאות אני מכירה ונועלת כבר שנה 3 ברציפות ,אני מעבירה איתן קיץ שלם עד...עד שמתחיל להיות קצת יותר קריר .


בקיץ הן פשוט לא יורדות מהרגל שלי,אני יכולה לעשות איתן אפילו 


הליכות למרחקים (תאמינו לי,ניסיתי),הן לא מתחממות מהמדרכה 

החמה בקיץ,ואני לא מרגישה את האבנים הקטנות והמציקות שבדרך.

כאמא,אני עומדת ועובדת שעות במשרד,אבל העבודה "המעייפת" 


יותר היא בבית עם הילדים,לכן חשוב לי שיהיה לרגלי נעל נוחה,

שאני לא אתעייף וירגיש כל כאב.

עם נעלי ההווייאנס אני יכולה לרוץ להתרוצץ ואפילו לרקוד, מבלי 

שארגיש כל כאב ,אז מה הפלא שיש לי יותר מזוג אחד ואף פעם לא 

נמאס לי לחדש,כמובן גם לקטנה שלי,בת 8 יש וגם היא כמוני לא 

מסתפקת באחד.

הנעליים חזקות ,איכותיות,אופנתיות,גמישות ואינן מתבלות,מה שאומר עמידות לאורך זמן.

הנעליים אינן סופחות נוזלים ומתייבשות במהירות,הרגל שנמצאת שם במשך שעות אינה מזיעה.

עונת הקיץ מתאפיינת בחום ולחות ,לכן בקיץ חשוב שיהיו נעליים לא מזיעות כדי למנוע את דביקות הרגל לנעל.

בארצנו הקיץ ארוך,דביק וחם ולרובנו כבר יש זוג אחד או שתיים 

של כפכפי אצבע(ולפעמים אפילו יותר),מראה הכפכף מזמן "השתלט" והשתלב בחיי היום יום שלנו,ללימודים,עבודה ואפילו ליציאה.



הוזמנתי להשקת הקולקצייה החדשה של כפכפי הוויאנס לקיץ 2015,לפי כל התחזיות הקיץ הולך להיות חם ממש חם,

זה לא סוד שכדור הארץ מתחמם ומשפיע על מזג האויר ,בחורף קר יותר בקיץ חם הרבה הרבה יותר משנה לשנה.

לפי ההתרשמות שלי מהקולקציה החדשה הולך להיות חם אבל צבעוני,אופנתי עם שילובי צבעים,הדפסים ועוד..



סדרת כפכפי FLAT
בניגוד לכפכפים שהכרנו עד היום,הסדרה מאופיינת ברצועות קצרות 
במיוחד והסוליה דקיקה מאוד,זה מרגיש למי שמתבונן מהצד כאילו 
אנחנו לא נועלים  דבר.
בסדרה זו כפכפי דה-גראדה בצבעי ירוק-כחול, כתום-ורוד-סגול, שילובי אלמנטים גיאומטריים, נקודות ופרחים ועוד.

סדרת YOU
אותם הכפכפים הרגילים שהתרגלו אליהם ,רק שהרצועות עשויות במקום גומי מעור.
 הצבעים חלקים בלבד: חום-חימר, ורוד-חום, אבן, כחול-אקווה.

את הנעליים ניתן לשדרג עם הוספת אבני סברובסקי,ניטים בצורות שונות וסיכות קישוט,כך שהנעל הופכת באופן מיידי למיוחדת,יוקרתית ואופנתית.


בנוסף, ניתן למצוא בקולקצייה שילובים והדפסים מעולם הטבע והדפסים גיאומטריים,הדפסי פרחים פרפרים ועוד..







בקולקציית הילדות ניתן למצוא נעליים עם הדפסים של לשבור את הקרח,היפה והחיה,נסיכות ועוד...




גם הפעם לא נשארתי אדישה ורכשתי זוג חדש לי ולקטנה שלי מהקולקצייה החדשה:
כשהגעתי הביתה הקטנה שלי כ"כ התלהבה שמיד הסירה את המגף שלה לטובת ההווייאנס החדשות שלה.





מחירים לצרכן: החל מ- 50 עד 130 ש'.


להשיג ברשת חנויות "הוויאנס": דיזינגוף 81 ת"א, שינקין 14 ת"א, קניון הזהב ראשלצ, קניון בת-ים, אייס פארק אילת, קניון מלכת שבא, כמו כן ברשת חנויות "מגה ספורט", ברשת חנויות רשת H&O, ספורט ורטהיימר, הוניגמן ילדים ,TNT , משביר לצרכן  ובחנויות הנעלה ברחבי הארץ.





.