יום שבת, 14 במרץ 2015

סרום ויזיונר של לנקום-שלב התוצאות של מבחן הקלוז אפ

זוכרות את מבחן הסרום המתקן -הויזיונר של לנקום שביצעתי קצת למעלה מחודש?

אז למעשה עברו כמעט 5 שבועות מאז התחלתי את הניסוי,כשלניסוי הזה הצטרפה אלי אמא שלי,


תזכורת קטנה-

נשית, זוהרת, חייכנית,מובילת דיעה אלה רק חלק 

מהמחמאות שאני צפויה לקבל לאחר שימוש בסרום 

החדש של לנקום-הויזיונר-סרום מתקן המפחית מראה 

קמטים ונקבוביות מתחילה את מבחן הקלוז אפ שלי 

מהיום!!!wish me luck אחזור לעדכן בקרוב,יש למה 

לצפותתתתתת
#Lancometest






התוצאות:


אז כולנו חולמות על עור צעיר ,זוהר ורענן,עור עם גוון 

אחיד ללא קמט ,עור שלא "יגלה" ויחשוף בנות כמה 

אנחנו ,עור ,כמו טוסיק של תינוק.

אבל לחיים רצון משלהם,קצב החיים המטורף בו אנו 

חיים,תזונה לקוייה ,חשיפה לזיהומים,דאגות,כל זה 

משפיע על העור שלנו.

המעבר בין חום לקור,טמפרטורות נמוכות ,היעדר לחות 

אלה דואגים לייבש את עורנו,אז איך לעזאזל והאם ניתן 

בכלל  ל"תקן" ולהקנות לעור שלנו מראה זוהר ,משופר 

ורענן?


היום אנו נמצאים בעידן שבו "כמעט" הכל אפשר 

לתקן,לטשטש,כמובן עם הרבה מעורבות 

חיצונית,בוטוקס,ניתוחים פלסטיים ועוד...

אבל ,יש עדיין רבים כמותי שפוחדים מדקירה של מחט,

שחוששים מכאב וממראה של דם,שמודעים לעובדות 

שגם לאחר ניתוח מוצלח קיימים אותם צלקות 

,שלפעמים תהליך ההחלמה ארוך ,כואב ומייגע.

בכל הנוגע לעור שלי ובפרט עור הפנים שלי,אני 

מקפידה "ברחל ביתך הקטנה" ולכן חשוב לי להשתמש 

במובחר והטוב ביותר,לעור רגיש .


בשוק קיים מגוון רחב של סרומים,וגם הויזיונר נימנה 

בינהם,

לא אלאה אתכם וניגש לשלב התוצאות ,כמו שכתבתי,

את המבחן ביצענו גם אני (בשנות השלושים לחיי) וגם 

אימי היקרה (בשנות החמישים לחייה),כמובן 

שהתוצאות ביני לבינה היו שונות,

אמנם עור חלק וזוהר ,התקבל כל אימתי שמרחתי את 

הסרום,ממש כפי שהובטח,מרקמו של הקרם מעולה 

,הסרום מגיע בבקבוקון,שתוך כדי לחיצה עליו משתחרר 

מעט מהקרם,מה שמונע חדירת חיידקים ובקטריות. 

העור שלי ,סובל מנקבוביות הניראות לעין רק למי

שעומד ממש קרוב אלי,למרות שהסרום מבטיח "לטפל" 

בבעיית הנקבוביות ,לא הרגשתי בשינוי משמעותי.

לגבי קמטוטי העור,אין לי כ"כ מה לחדש,היות

והקמטוטים היחידם שאני נושאת,הם קמטוטי הבעת 

צחוק,שטוב שימשיכו להופיע על פני.


לעומת זאת,אימי ,חשה בהבדל משמעותי,

אמא שלי ,אשה עובדת ועצמאית,הדואגת לטפח את 

עצמה בכל הקשור לאיפור טיפוח ביגוד ועוד...

גם ניסתה את הויזיונר,התוצאות שלה שונות באופן 

מפתיע מהתוצאות שלי,העור של אמא שלי,כאילו עבר 

מתיחה וליפטד קל,לאחר שימוש של חודש ,המחמאות 

החלו זורמות,כמו,את ניראית נהדר,מה עשית לעור 

הפנים?,את ניראית כאילו השנים פוסחות עליך וכו'...


לסיכום-

הסרום עובד אבל מעל גיל מסויים,בכל מקרה,

אני חושבת שכדי לקבל תוצאות טובות יותר,

יש לשלב ,שתיית מים מרובה תזונה מאוזנת ופעילות 

ספורטיבית.