יום שבת, 14 במרץ 2015

לא למראית עין בלבד!

כשהיו לי משקפיים שמתי לב אליהם פחות,אבל לאחר שעשיתי ניתוח לייזר בעיניים (להסרתם)גיליתי אותם,שניים,שחורים....

מירוץ החיים אינו פוסק לעולם (וטוב שכך),אבל ,הוא ללא צל של ספק משאיר "סימנים",
בצורת עיגולי צל שחורים,ניתן להבחין בהם מיד,נכון ,שקיות העיניים השחורות,אותן שקיות של עייפות מצטברת ,עבודה ממושכת מול המחשב ,לפעמים זה גם תורשתי ולפעמים זה אותות של הגיל,.
אמנם זה לא מחלה אבל זו בעיה אסתטית ,אף אחד לא רוצה להיראות עייף .
במהלך השנתיים האחרונות אני עובדת מסביב לשעון כמו רבים וטובים מחבריי,עבודה ,ילדים,בית ושוב.....
וגם אני סבלתי משקיות עיניים שחורות ונפוחות,והתחלתי לחפש פתרונות ל"בעיה" שנוצרה לי,
קיימת אפשרות לניתוח העפעף -שאני ממש לא בעניין(שונאת ניתוחים ובעיקר פוחדת),בייחוד שמדובר על עור עדין ורך.
​אפשרות נוספת היא פשוט להסתיר אותן  עם קונסילר,אבל אז אני לא מתמודד עם הבעיה אני רק מסתירה אותה למספר שעות,או עם משקפי שמש גדולות.
וישנן את תרופות הסבתא כמו למשל,עיגולי מלפפון טרי,להימנע משתיית קפאין(קפה לי בלי כמה כוסות קפה).​אז ניסיתי כי ,מה כבר יש לי להפסיד?!
וזה לא ממש עזר ובדיוק כשהתחלתי להשלים עם המצב הקיים ,קיבלתי מוצר חדש מבית סבוקלם (חברה שאני אוהבת ומעריכה מאוד את מוצריה)
 ג'ל לקונטור העיניים בנוסחה חדשה ומשופרת, ללא פארבנים ,על בסיס מים ובאריזה נוחה וידידותית לסביבה,
הג'ל  מפחית טבעות כהות (שקיות) תחת העיניים שנוצרות מעייפות, מיעוט בשתיית מים, חשיפה לשמש ועוד....
צבעו של הג'ל שקוף והוא נספג בקלות בעור,הוא אינו מותיר שמנוניות ,הוא מחייה את העור ומותיר אותו חלק ורענן,פיית השפורפרת צרה כך שבלחיצה 
על השפורפרת לא משתחרר הרבה מהג'ל,אני בדר"כ מעדיפה מוצרים בשפורפרת ,כי אז אין מגע יד כל אדם(דבר שמשאיר בקטריות וחיידקים).
סבוקלם ג'ל לקונטור מבוסס על קומפלקס חדשני וייחודי המחקה את גורמי הלחות הטבעיים של העור,
מסייע בהרווייתו ובאגירת הלחות ובכך מותיר את העור מתחת לעיניים גמיש ומוצק לאורך זמן.
מכיל חומצות אמינו הידועות כמעכבות את תהליך הזדקנות העור, ומועשר בתמציות צמחים וביניהם חלמית הרירי היוצרת אפקט של מתיחה (ליפטינג) תוך
ריכוך והרגעת העור, תה ירוק בעל היכולות האנטי אוקסידנטיות לנטרול ההשפעות המזיקות של הרדיקלים החופשיים, סקוואלן, המסייע בשמירת הלחות
לאורך זמן ולהענקת מרקם משי, ותמצית צנטלה המרככת ומרעננת את העור. 

סבוקלם ג'ל לקונטור הוא היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש
מחיר 99.90 ש"ח, ל- 15 מ"ל
להשיג: ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע), בקופת חולים מכבי ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים. 
גם הפעם סבוקלם לא מאכזבת אותי!!!!!
התמונות מדברות בעד עצמן(זה לאחר שבועיים של מריחת הג'ל)