יום שבת, 7 במרץ 2015

ללמוד אנגלית בכייף!!

בשנים האחרונות אני מוצאת עצמי טעונה מאוד על מערכת החינוך,למה????

כי השיעורים הניתנים בבית הספר ,נראה כי הם מיועדים לנו ההורים ולא לתלמידים!!!

אבל ,כאמא ל-3 גוזלים ,אני תמיד עם האצבע על הדופק,תמיד מעורה,בכל הנלמד,

למזלי אני עוד זוכרת דבר או שניים,מאוס עליי שהמורים היום מניחים ,כי ההורים צריכים לדעת ולעזור,

ואם אנחנו לא יודעים אז מובן שלקחת מורה פרטית ולשלם הון!!!

אז אני לא מסכימה ואפילו כועסת ,כשהבן שלי התחיל ללמוד אנגלית בכיתה ב' ,הוא לא הבין דבר וחצי דבר,

האותיות נראו לו סיניות והיה קשה לו לזכור את כולן,אני ,שלא רציתי שהילד שלי ייפול בין הכסאות,

וישאר ב"פיגור" נרתמתי לעזור ומצאתי עצמי יושבת וגוזרת כרטיסיות של a,b,c ומשחקת איתו משחק הזכרון,

לצורך הלימוד של ילדיי אני משתמשת בכמה שיותר צבעים ועזרים חיצוניים,ותאמינו לי זה עובד .


בהמשך נדרשו ממני כישורים נוספים ,להיות יצירתית יותר,


ותמיד תמיד הוספתי להם כמה אני מאמינה בהם,זה הכי חשוב!!!!


כנראה שעוד מישהו חשב על דרך יצירתית ללמוד וללמד אנגלית,דרך של כייף,הרכבת פאזל.
הסופרת והיוצרת מיכל בוקר בחרה ממש כמוני להעביר וללמד את הילדים,להקל,לשלהב אותם דרך משחק,
כשילד שומע בוא נשחק הוא לא מתנגד וכך יוצא שהרבה יותר קל לו ללמוד ולנו ללמד.
הפאזל עוצב על בסיס עגול בצורת מנדלה,הוא קל להרכבה וחלקיו מאוד נוחים.
הפאזל כמו כל משחק המשלב צבעים ,עוזר לילדים לזכור ויזואלית את האותיות קטנות וגדולות.



הנסיינים שלי מיד ניסו את הפאזל,זוכרים את השובב שהאותיות נראו לו סיניות? היום כבר שנתיים מאז שלימדתי
אותו אנגלית דרך משחק,והיום הוא מאוד אוהב אנגלית ואף שולט .

אני מצאתי את הפאזל יעיל ,חינוכי וברור שמלמד,וגם ילדיי אהבו...



















את הפאזל מסדרת ארגמן,ניתן לרכוש באתר הבית של ארגמן ובחנויות הספרים ברחבי הארץ.